Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of 2007 !
zoeken in:
0
geplaatst: 6 december 2010, 19:29 uur
André Hazes & Gerard Joling - Blijf Bij Mij
Enrique Iglesias - Tired of being sorry
Gerard Joling - Maak Me Gek
Jeckyll & Hyde - Freefall
Kate Ryan - Voyage Voyage
Laura Lynn & Frans Bauer - Kom Dans Met Mij
Natalia meets En Vogue - Glamorous / Where she belongs
Rihanna - Don't Stop the Music
Yves LaRock - Rise Up
XYP - Body to body
Ik begrijp niet waarom Don't Stop the Music van Rihanna zo weinig genoemd wordt.
Dat is pas een draak van een nummer. Umbrella is anders een mooi zomerhitje.
Kate Ryan - Voyage Voyage
Natalia meets En Vogue - Glamorous / Where she belongs
Rihanna - Don't Stop the Music
Yves LaRock - Rise Up
XYP - Body to body
Ik begrijp niet waarom Don't Stop the Music van Rihanna zo weinig genoemd wordt.
Dat is pas een draak van een nummer. Umbrella is anders een mooi zomerhitje.
0
geplaatst: 6 december 2010, 19:54 uur
Umbrella en in mindere mate Don't Stop the Music (doet mij sterk denken aan de eurohouse) zijn de enige nummers van Rihanna die ik nog kan waarderen (halve guilty pleasures zeg maar) al vind ik haar stemgeluid verschrikkelijk.
0
Lukk0
geplaatst: 6 december 2010, 19:55 uur
Maar tien nummers kiezen is moeilijk, maar deze mogen van mij snel verdwijnen:
Blof - Alles is Liefde
Enrique Iglesias - Do you know? (The ping pong song)
Guus Meeuwis - Tranen Gelachen
Jeroen van der Boom - Jij Bent Zo
Mega Mindy - Mega Mindy Tijd
XYP - Body to Body
Blof - Alles is Liefde
Guus Meeuwis - Tranen Gelachen
XYP - Body to Body
0
geplaatst: 6 december 2010, 20:02 uur
0
geplaatst: 6 december 2010, 20:21 uur
Don't Stop the Music van Rihanna versus Hung Up van Madonna.
Madonna slaagt erin om van de ABBA melodie een fris nieuw nummer te maken.
Bij Rihanna botst de sample van Michael Jackson met de rest van de verder zwakke compositie.
Althans zo denk ik er over natuurlijk.
Madonna slaagt erin om van de ABBA melodie een fris nieuw nummer te maken.
Bij Rihanna botst de sample van Michael Jackson met de rest van de verder zwakke compositie.
Althans zo denk ik er over natuurlijk.
0
geplaatst: 6 december 2010, 20:48 uur
Booty Luv - Boogy 2Nite
Fergie - Big Girls Don't Cry
Rihanna ft. Jay-Z - Umbrella
Booty Luv - Boogy 2Nite
Fergie - Big Girls Don't Cry
Rihanna ft. Jay-Z - Umbrella
0
geplaatst: 6 december 2010, 20:57 uur
Hung Up van Madonna vind ik ook beter geslaagd dan Don't Stop the Music van Rihanna, Madonna is daarnaast een betere zangeres. Ik had ook meer anti-stemmen voor Rihanna verwacht gezien de vaak negatieve reacties op haar albums.
0
geplaatst: 6 december 2010, 21:03 uur
Ik had misschien beter gezegd: Madonna is een minder slechte zangeres. Madonna is vocaal geen groot talent maar Rihanna is dat nog minder.
0
geplaatst: 6 december 2010, 21:11 uur
Umbrella en Don't Stop the Music zijn toch alletwee wel leuke singles? Al waren ze destijds een stuk leuker.
0
geplaatst: 6 december 2010, 22:54 uur
Ik vind het beide leuke singles, eentje sowieso top 10 materiaal, de ander hangt af van de concurrentie.
0
geplaatst: 6 december 2010, 23:22 uur
Same here. Umbrella is een erg leuk nummer. Don't Stop the Music een beetje simpeltjes, maar die overleefde deze ronde voor mij makkelijk.
0
geplaatst: 6 december 2010, 23:57 uur
Er is trouwens een verband tussen Umbrella en Hey There Delilah.
0
geplaatst: 7 december 2010, 00:11 uur
En beide vast nog slechter dan het origineel.
Ik vind het dan weer onbegrijpelijk dat niet iedereen Snow (Hey Oh) nomineert. Dat is toch nog 100x slechter dan alle singles van Rihanna bij elkaar.
Ik vind het dan weer onbegrijpelijk dat niet iedereen Snow (Hey Oh) nomineert. Dat is toch nog 100x slechter dan alle singles van Rihanna bij elkaar.

0
geplaatst: 7 december 2010, 01:02 uur
Inderdaad. Echt een verschrikkelijk nummer dat. 
Waarschijnlijk krijgen ze nog krediet, puur omdat het RHCP is.

Waarschijnlijk krijgen ze nog krediet, puur omdat het RHCP is.
0
geplaatst: 7 december 2010, 02:21 uur
Blof - Alles is Liefde
Michael Bublé - Everything
Plain White T's - Hey there Delilah
Red Hot Chili Peppers - Snow (Hey oh)
Timbaland presents OneRepublic - Apologize
Overigens 5 Timbaland-producties waarvan ik er 3 geweldig vind. Duidelijk Timbaland op z'n hoogtepunt. Een daarvan vind ik niks, maar dat komt meer door OneRepublic.
Overigens heet het nummer van Gwen Stefani The Sweet Escape, niet The Great Escape.
Michael Bublé - Everything
Plain White T's - Hey there Delilah
Overigens 5 Timbaland-producties waarvan ik er 3 geweldig vind. Duidelijk Timbaland op z'n hoogtepunt. Een daarvan vind ik niks, maar dat komt meer door OneRepublic.
Overigens heet het nummer van Gwen Stefani The Sweet Escape, niet The Great Escape.
0
geplaatst: 7 december 2010, 09:51 uur
Ik zal het maar eerlijk opbiechten: Ik vind Snow gewoon een leuk nummer! Het steekt wel heel erg af tegen de 'oude' Peppers, maar toch.
0
geplaatst: 7 december 2010, 10:07 uur
Koenr schreef:
Hoge bomen vangen veel wind, een aloud cliché maar de waarheid als een koe. Red Hot Chili Peppers heeft een lange staat van dienst en een goede reputatie en nu ze een nummer uitbrengen dat wat minder (past wel goed bij deze tijd van het jaar) is krijgen ze bakken kritiek. Terwijl de twee nummers van Rihanna die beter zijn dan anders nu lof krijgen (ik vind ze ook wel leuk alhoewel bij Don't Stop the Music - en hier moet ik Dazzler ook een beetje gelijk geven - wat te goedkoop gesampeld wordt van Michael Jackson.
De Nederlandstalige nummers (behalve Fixkes) vind ik nog een stuk erger dan zowel Rihanna als RHCP en vallen zoals ik verwachtte ook af. En van Eric Prydz vs Floyd vind ik het dan weer vreemd dat dit niet meer anti-stemmen krijgt (erg goedkoop en inspiratieloos).
0
geplaatst: 7 december 2010, 10:14 uur
Snow is voor mij een van de ergerlijkste nummers van die tijd. Heb het in die tijd honderden keren aan moet horen en dan gaat dat stompzinnige gerijm in het refrein je echt wel de keel uithangen. Ik ben sowieso niet echt een fan van ze, maar als ze een leuk nummer maken ben ik de eerste die dat onderkent. Love Rollercoaster, My Friends, Aeroplane, Tell Me Baby, etc. vind ik allemaal dik in orde.
Eric Prydz vind ik eigenlijk nog wel meevallen, al zal ik het zeker niet in mijn top 10 zetten.
Eric Prydz vind ik eigenlijk nog wel meevallen, al zal ik het zeker niet in mijn top 10 zetten.
0
geplaatst: 7 december 2010, 10:16 uur
herman schreef:
Snow is voor mij een van de ergerlijkste nummers van die tijd. Heb het in die tijd honderden keren aan moet horen en dan gaat dat stompzinnige gerijm in het refrein je echt wel de keel uithangen.
Snow is voor mij een van de ergerlijkste nummers van die tijd. Heb het in die tijd honderden keren aan moet horen en dan gaat dat stompzinnige gerijm in het refrein je echt wel de keel uithangen.
Spijker op zijn kop idd
Maar ach, die plaat zal de 2e ronde niet overleven mag ik hopen.Don't Stop the Music vind ik persoonlijk de leukste single van Rihanna, daar heb je het minste last van haar stem en ik vind die beat gewoon erg lekker. Beter dan dat eindeloze ella ella eh eh ella ella...

0
geplaatst: 7 december 2010, 11:03 uur
LucM schreef:
Hoge bomen vangen veel wind, een aloud cliché maar de waarheid als een koe. Red Hot Chili Peppers heeft een lange staat van dienst en een goede reputatie en nu ze een nummer uitbrengen dat wat minder (past wel goed bij deze tijd van het jaar) is krijgen ze bakken kritiek.
(quote)
Hoge bomen vangen veel wind, een aloud cliché maar de waarheid als een koe. Red Hot Chili Peppers heeft een lange staat van dienst en een goede reputatie en nu ze een nummer uitbrengen dat wat minder (past wel goed bij deze tijd van het jaar) is krijgen ze bakken kritiek.
RHCP brengen natuurlijk al 10 jaar lang mindere nummers uit, en dit is gewoon het ultieme dieptepunt daarvan. Beetje jammer dat zo'n draak dan goed wordt gepraat met die lange staat van dienst en een goede reputatie. Het is echt nog inspiratielozer dan de samples in de andere nummers die je noemt.
0
geplaatst: 7 december 2010, 11:12 uur
Ik krijg een beetje het idee dat veel mensen RHCP nu aan het afzeiken zijn, omdat Snow zo ver onder hun oude niveau zit, en niet zozeer omdat Snow zelf een slecht nummer is. Ik snap dat jullie het een matig nummer vinden en begrijp ook goed waarom, maar als dit nummer door een andere (onbekendere) band was uitgebracht waren jullie vast niet zo vinnig geweest.
Hoe dan ook: ik begrijp jullie kritiek wel, vind het alleen niet zo leuk om te lezen
Hoe dan ook: ik begrijp jullie kritiek wel, vind het alleen niet zo leuk om te lezen

0
geplaatst: 7 december 2010, 11:16 uur
Als dit nummer door een onbekende band was uitgebracht had juist iedereen het keihard weggestemd, denk ik. 

0
geplaatst: 7 december 2010, 12:33 uur
Ik zie de humor van Snow wel in ... RHCP moet je altijd met een knipoog nemen.
Ik vind het een leuke song, niet voor rock die hards, da's waar, maar voor mij kan ie wel.
Ik vind het een leuke song, niet voor rock die hards, da's waar, maar voor mij kan ie wel.
0
geplaatst: 7 december 2010, 12:35 uur
Volgens mij zijn er ook nauwelijks rock die hards in dit topic.
Ik vind het overigens ook drie keer niks.
Ik vind het overigens ook drie keer niks.

0
geplaatst: 7 december 2010, 12:36 uur
Het nummer van Red Hot Chili Peppers vind ik zowel melodisch als tekstueel niet zoveel voorstellen maar die gitaar en bas vind ik wel geweldig en weten het nummer nog te redden. Een onbekende band zou daar niet toe in staat zijn, ik denk niet dat ze daar zo'n een bassist als Flea of een gitarist van het kaliber Frusciante in hun gelederen hebben.
0
geplaatst: 7 december 2010, 13:04 uur
Ik verander "rock die hards" in "rock puristen".
Mensen die vinden dat rockbands ballen moeten uitstralen.
Ik vind dat een rockband al eens een persiflage mag brengen.
Mensen die vinden dat rockbands ballen moeten uitstralen.
Ik vind dat een rockband al eens een persiflage mag brengen.
0
geplaatst: 7 december 2010, 17:54 uur
Mijn afvallers:
Blof - Alles is Liefde
Eric Prydz vs. Floyd - Proper Education
Kate Ryan - Voyage Voyage (het origineel van Desireless vind ik overigens prima)
Robbie Williams with Pet Shop Boys - She's Madonna
Timbaland ft. Keri Hilson - The Way I Are
XYP - Body to body
Blof - Alles is Liefde
Eric Prydz vs. Floyd - Proper Education
Kate Ryan - Voyage Voyage (het origineel van Desireless vind ik overigens prima)
Robbie Williams with Pet Shop Boys - She's Madonna
Timbaland ft. Keri Hilson - The Way I Are
XYP - Body to body
* denotes required fields.