MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2011

zoeken in:
Kan me niet helemaal vinden in de rangorde van Orbilin.
Met Nina Simone heb ik totaal niks.

Mijn Top 5:
01. Nick Cave & The Bad Seeds - The Mercy Seat 1
02. The Smiths - How Soon Is Now 2
03. Pixies - Debaser 3
04. The Clash - London Calling 4
05. The Cure - A Forest 5

Jouw Lijstje: Met daarachter mijn plekken
Joy Division - Love Will Tear Us Apart 9
Pixies - Debaser 3
The Velvet Underground - Venus In Furs 17
Nina Simone - Sinnerman 31
Talking Heads - Once In A Lifetime 15

Mijn laatste 7:
25. Massive Attack - Unfinished Sympathy 25
26. Radiohead - Paranoid Android 26
27. Arcade Fire - Neighborhood #3 (Power Out) 27
28. Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels) 28
29. Sigur Rós - Svefn-G-Englar 29
30. Marvin Gaye - What's Going On 30
31. Nina Simone - Sinnerman 31
32. Sam Cooke - A Change Is Gonna Come 32

Jouw lijst:
Arcade Fire - Neighborhood #3 (Power Out) 27
Radiohead - Paranoid Android 26
Radiohead - Street Spirit (Fade Out) 22
Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels) 28
Pearl Jam - Black 10
Sinéad O'Connor - Troy 14
The Doors - The End 16

Daarbij wel meer vergelijkingen

Ik zit in Kamp El Ninjo, wie wil daar nou niet zitten

Op een love-plaat (Sfevn-G-Englar) en een hate-plaat (Troy) na klopt het erg goed. Net even wat top 10's van medekampers (geen fijn woord) bekeken en ik heb wel het idee dat ik op mijn plek zit.

Mooi werk Orbilin

niels94 schreef:
Die van mij klopt redelijk aardig. En ik zit lekker bij hoi123, AOVV en Snoepeeeerd.

Ik zit ook bij kamp El Ninjo. De Loves kloppen, maar bij mijn Hates staan er toch enkelen waarbij ik m'n wenkbrauwen frons: Beatles? Velvet Underground? Twee enorme likes bij mij!
Toch een leuk statistiekje

stoepkrijt schreef:
Mooi werk Orbilin
Ach, het lijkt op tarotkaartleggen en dergelijke. Eerst vraag je wat mensen vinden, en dan geef je dat terug als 'voorspelling'. Succes verzekerd!

Marty McFly schreef:
(quote)

't Is een goed stel hoor!

Ik wil ook bij de grootste groep! 'Loves' op 1,4,5,6 en 7 en op Pearl Jam na allemaal in het linkerrijtje! Oh wacht... alle hates op Sigur Ros na staan ook in mijn top 16

Onweerwolf
Heel gaaf gedaan hoor Orbilin!

En natuurlijk zijn dit soort dingen nooit exact maar het is toch erg leuk om te zien wat voor resultaten het oplevert.

En wat zitten er veel lieve mensen in Kamp Onweerwolf.

Ik zit wel goed zo in Kamp Zangeressen.

Lukk0
Ik zit volgens mij enkel in kamp twee omdat ik die vier hate-nummers allemaal onderin mijn lijstje heb staan. De vier likes en loves staan namelijk allemaal niet in mijn top 10. Gevoelsmatig zou ik beter bij kampje negen passen. Maar als Microsoft het zegt, dan zal het wel kloppen toch

Kamp El Ninjo..... maar dat weet ik al jaaaaaaaaren

Laten we vanavond allemaal tentjes in zijn tuin zetten.

Ik wil in de tent met aERo en Onweerwolf.

Kamp zangeressen hier, klopt heel aardig ook. Alleen met Sam Cooke heb ik weinig, verder pas ik wel in het profiel.

Rhythm & Poetry schreef:

Ik wil in de tent met aERo en Onweerwolf.

Oei, durf jij dat wel aan????

Is er al een Spotify linkje naar de hele Mume top 2000? De laatste versie ging tot 15 ofzo dacht ik ?

Timo-otje schreef:
Is er al een Spotify linkje naar de hele Mume top 2000? De laatste versie ging tot 15 ofzo dacht ik ?

http://open.spotify.com/user/luukonijn/playlist/2wYSnRUrClEzK9lLSKqekA

Die link werkt helaas niet.

Onweerwolf
Timo-otje schreef:
Die link werkt helaas niet.

De link werkt hier prima. Heb je Spotify wel geïnstalleerd?

Hij doet het nu ! Rare zaak, maarja ik heb hem.

Die van mij klopt redelijk aardig. En ik zit lekker bij niels94, hoi123, AOVV en Snoepeeeerd.

(Alleen heb ik geen hekel aan Massive Attack, integendeel.)

Rhythm & Poetry schreef:
Ik haat The Beatles. Ik sta dus weer niet in de goede lijst.

Ik pas het best bij 'Kamp Negen'.
Als ik het grof nareken heb je inderdaad gelijk. Ik weet niet precies welke formule MS gebruik om spelers te clusteren, maar als ik jouw punten vergelijk met de gemiddelde punten van kamp 7 (zonder jou) en kamp 9, dan kom ik bij kamp 7 op 253,5 verschilpunten en bij kamp 9 op 245,75 verschilpunten. [sum(abs(gemiddelden - jouwpunten))]

Ik heb het voor mezelf even nagerekend: mijn verschilscores met de diverse kampen zijn:
07. 220,00
09. 220,75
01. 236
02. 264
10. 275
06. 278
03. 293
05. 294
04. 304
08. 332
Dus bij mij klopt het wel, maar ook voor mij is kamp 9 een goed alternatief. En ik ben blijkbaar één van die mensen die meer gelijk is dan anderen, zoals jij 220 < 246.

In het clusterdiagram is te zien dat kamp 7 en 9 naast elkaar liggen. De volgende verbanden zijn zichtbaar:
kamp 1: met 5 (2 en 9)
kamp 2: met 4, 5, 7, 8 en 9 (1 en 3)
kamp 3: met 8 (10 en 6)
kamp 4: met 2, 5, 8 en 9
kamp 5: met 1, 2, 4 en 8
kamp 6: (met 3)
kamp 7: met 2 (en 9)
kamp 8: met 2, 3, 4 en 5
kamp 9: met 2 (en 7)
kamp 10: (met 3)

Dus we kunnen lekker in ons eigen kamp blijven of gaan chillen bij de buren...

Ik sta blijkbaar in mijn inquestos-lijstje het verst van de einduitslag, dit is mijn top 30. Veel namen waarvan ik weet dat we weleens hetzelfde stemmen en een paar die me minder waren opgevallen bovenin:

1. Koenr
2. Teunnis
3. Dwejkk_
4. herman
5. Gyzz
6. postpunker
7. sq
8. obsessed
9. Xel
10. Masimo
11. musicfriek
12. nevyn
13. josi stes
14. Trbal Gathering
15. Arrie
16. Co Jackso
17. Lukk0
18. ArthurDZ
19. inquestos
20. kemm
21. Titmeister
22. Rhythm & Poetry
23. steven
24. John Doe
25. Fathead
26. Anne Maaike
27. judgepaddy
28. wendyvortex
29. AOVV
30. hoi123

En hoewel ik me niet helemaal lekker voel in een van de clusters, sta ik wel in de goede geloof ik. Kamp zangeressen.

Eén ding weet ik altijd zeker, als Teunnis in een lijstje staat, sta ik daar niet in

Dit is zo geboren in herman's topic: Song van het Jaar 2011 competitie

Niet alleen daar hoor

Je staat trouwens op plaats 122 van de 150 (inclusief startladder en eindstand), dat valt mij nog alles mee.

Als ik zo naar die kampen kijk hoor ik vooral bij mijzelf

Weet je dat je extreem, en dan bedoel ik ook extreem close bent met jeroentjuhh en kemm? Zal je niet verbazen

Terugbladerend zie ik dat ik bij musicfriek in de top 10 sta (en bij arrie en jester net niet). Inquestos, kun jij misschien makkelijk zien bij welke andere drie users ik nog in de top 10 sta?

Aquila
remcodulac schreef:
Terugbladerend zie ik dat ik bij musicfriek in de top 10 sta (en bij arrie en jester net niet). Inquestos, kun jij misschien makkelijk zien bij welke andere drie users ik nog in de top 10 sta?

Ik had je sowieso hoog in mijn lijst verwacht, maar daar stond je ook niet zo hoog. Kwam denk ik door het finale materiaal. Bij de ladders en dazzler spellen komen we wel redelijk vaak overeen.

remcodulac schreef:
musicfriek (7), Orbilin (6), Salvadore (2), en jezelf Ik zie dus dat ik een foutje heb gemaakt en bij iedereen zichzelf ook heb meegeteld. Goed dat je 't vroeg dus. Maar je stond op 11 bij Ceasar, en daarbij sta je nu hijzelf afvalt op plaats 10.

Apart trouwens, want Salvadore en Orbilin hebben weer totaal geen match! Zo zie je dat toch niet iedereen even makkelijk is in te delen.

Ach ja, ik had hier een vraag uitstaan. Bedankt voor het antwoord! Dat ik bij mezelf in de top 10 sta is een hele opluchting.

Salvadore is wel een beetje een verrassing. Is ook iemand waarbij ik in de knock-outs de ene keer hetzelfde stem (ook tegen de bierkaai) en dan weer net zo leuk tegengesteld. Zal dus inderdaad wel toevallig door het materiaal in de finale komen, zoals Aquila al aangeeft.

Orbilin ken ik nog te kort om over te kunnen oordelen, maar musicfriek en Ceasar kloppen gevoelsmatig wel als relatief groterer overeenkomst hebbend. En dan is er nog een heel lijstje waarmee ik de ene keer grote overeenkomst heb en de andere keer weer totaal niet. En ik denk toch dat dat ook voor jou geldt, Aquila. Onze twee eindlijsten zijn in elk geval totaal verschillend.

Inquestos, kun je misschien kijken wie de beste en slechtste vriendjes van de einduitslag zijn? Daar ben ik wel benieuwd naar. (Of heb ik zitten slapen en is een dergelijke statistiek al voorbij geweest?)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:35 uur

geplaatst: vandaag om 05:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.