MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1974

zoeken in:

1-4 Ogre Battle (beste track van dat album)

Thorbeckeplein, één van de mooiste nummers van Robbert Long, gewoon met 0-5 afgeserveerd

tangmaster
1-5

tangmaster
59. Mud - Tiger Feet Vs. Neil Young - See the Sky About to Rain

0-1

@KJ : idd onvoorstelbaar .

ik laat mijn nominaties voor volgende jaren maar achterwege; ze worden toch allemaal weggevaagd.....

mafketel schreef:

ik laat mijn nominaties voor volgende jaren maar achterwege; ze worden toch allemaal weggevaagd.....

Niet zo pessimistisch, het Robert Long nummer had nu gewoon een sterke tegenstander tegenover zich. Verlies alsjeblieft de moed niet

59. Mud - Tiger Feet Vs. Neil Young - See the Sky About to Rain

0-2

0-4 maar Tigerfeet is ook leuk.

Kees-Jan schreef:
Thorbeckeplein, één van de mooiste nummers van Robbert Long, gewoon met 0-5 afgeserveerd

Dat is geen schande. De tegenstander was wel een van de mooiste songs van 1974 en uiteraard door mij genomineerd.

1-5 toch nog een puntje voor Tigerfeet

60. King Crimson – Starless Vs. Earth & Fire - Love of Life

0-1

5-2

61. David Bowie - Diamond Dogs Vs. Frank Zappa – Apostrophe

1-0

62. Supertramp - Bloody Well Right Vs. Rolling Stones - It's Only Rock 'n Roll (But I Like It)

0-1

1-4 (het mag dan wel slechts rock 'n' roll zijn maar I like it helemaal niet!)

Gast
geplaatst: vandaag om 23:53 uur

geplaatst: vandaag om 23:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.