MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiestmeter

zoeken in:
Ja. Reken ook even het gemiddelde uit en plaats dan een nieuwe artiest. Ben je helemaal een held.

Top 10:
1. Marvin Gaye: gem 7,55 (19 stemmen)
2. Ray Charles: gem 7,33 (6 stemmen)
3. Atmosphere: gem 7,24 (9 stemmen)
4. Radiohead: gem 6,53 (15 stemmen)

Toch wel mijn favoriete hiphopband:

8,5

tangmaster
3

Coys
8.5

Zorin
7

Top 10:
1. Marvin Gaye: gem 7,55 (19 stemmen)
2. Ray Charles: gem 7,33 (6 stemmen)
3. Atmosphere: gem 7,24 (9 stemmen)
4. The Roots: gem 6,86 (9 stemmen)
5. Radiohead: gem 6,53 (15 stemmen)

MDV
Alice In Chains

(afbeelding)

Zorin
6

nooit iets van gehoord qua albums (wat losse nummers in de ladder)

Harco
2

tangmaster
3

MDV
Nu ben ik toch benieuwd waarom er zo laag gestemd word. Een onvoldoende kan ik begrijpen, maar een 1.7 gaat wel heel erg ver. Neem ik dit topic misschien te serieus?

Ik heb altijd geprobeerd naar Alice In Chains goed te vinden maar ik kan er gewoon niet naar luisteren. Dit jaar ook weer, toen vond ik Would? best een leuk nummer dus gelijk weer geprobeerd om die albums te waarderen maar nee, helemaal niks.
Jammer maar ik houd er niet van maar er zijn genoeg mensen die het wel leuk vinden alleen die lijken niet hier te zitten op dit topic.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:08 uur

geplaatst: vandaag om 20:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.