Muziek / Muziekgames / New Wave K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 8 april 2011, 14:15 uur
214. Inkubus Sukkubus - Church of Madness - Christian Death - Skeleton Kiss
0-1
0-1
0
geplaatst: 8 april 2011, 14:17 uur
Wtf, het beste nummer van deze competitie er nu al uit, door die achterlijke stemregel...

0
geplaatst: 8 april 2011, 14:20 uur
laxus11 schreef:
Vind het maar een saai nummer van Joy Division
Vind het maar een saai nummer van Joy Division

Heb je het album Closer wel eens beluisterd? Ken je de context van dat nummer?
0
geplaatst: 8 april 2011, 14:23 uur
Chameleon Day schreef:

(quote)

Ik heb net dat liedje van Jd geluisterd op Youtube en vind er niks aan en ik ken het album niet zo heel erg goed
0
geplaatst: 8 april 2011, 14:25 uur
laxus11 schreef:
Ik heb net dat liedje van Jd geluisterd op Youtube en vind er niks aan en ik ken het album niet zo heel erg goed
(quote)
Mag ik je aanraden je eens in dat album en Ian Curtis te verdiepen?
(neemt natuurlijk niet weg dat je dat nummer van The Jam beter kunt vinden.....(hoewel
))
0
geplaatst: 8 april 2011, 14:28 uur
Chameleon Day schreef:
(neemt natuurlijk niet weg dat je dat nummer van The Jam beter kunt vinden.....(hoewel
))
(quote)
)) Ik heb hem gewoon op mijn pc staan

0
geplaatst: 8 april 2011, 14:42 uur
1-2
Je moest eens weten hoeveel New Wave nummers ik nog nooit gehoord heb. Ik heb tot nu toe heel wat af gejoetjoept.
Grootste winst tot nu toe in deze New Wave KO's is mijn kennismaking met de muziek van Sad lovers & Giants. Feeding the Flame is een schitterend album.
Je moest eens weten hoeveel New Wave nummers ik nog nooit gehoord heb. Ik heb tot nu toe heel wat af gejoetjoept.
Grootste winst tot nu toe in deze New Wave KO's is mijn kennismaking met de muziek van Sad lovers & Giants. Feeding the Flame is een schitterend album.
0
geplaatst: 8 april 2011, 14:53 uur
wibro schreef:
1-2
1-2

0
geplaatst: 8 april 2011, 14:57 uur
216. Fischer Z - Remember Russia - The Stranglers - Waltzinblack
0
geplaatst: 8 april 2011, 15:12 uur
217. The Blow Monkeys - Digging Your Scene - Propaganda - Duel
0-1
0-1

* denotes required fields.