MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave K.O.

zoeken in:
322. Depeche Mode - Everything Counts - The Stranglers - Skin Deep

0-1

1-2

Het allerbeste nummer van DM
Zeker de uitvoering op het meesterlijke "101" album.

2-2
The handshalen !

2-4

Deze wordt nog spannend. Het is mij eigenlijk om het even welk nummer er met de winst vandoor gaat.

Stanglers Door Of niet

6-4 lastig

323. Icicle Works - Love Is A Wonderful Colour - And Also The Trees - Slow Pulse Boy

1-0

laxus11 schreef:
Stanglers Door Of niet

Nee. DM binnnen het kwartier op 5. Als Premo een minuut later was geweest hadden The Stranglers gewonnen. Want gelijkspel na een kwartier en als eerste de 4 gescoord. Maar goed, dat is dus niet zo.

2-1

Moeilijk.

3-1 nipt

4-1

Volgens mij hebben we een probleempje. 'Love Is a Wonderful Colour' is meen ik al geweest. Zie de lijst van het schaduwspel van Dazzler.

Edit: zie battle 70 (tegen Bauhaus - In the Flat Field)

Je hebt gelijk, dus..? Waar is DjFrankie?

Extra nummer nomineren en die later laten uitkomen tegen dit nummer van And Also the Trees.

Mijn nominatie is dit geweldige nummer van The Lines: The Landing.

Maar er zijn er nog meer die missen in de lijst.

Chameleon Day schreef:
Extra nummer nomineren en die later laten uitkomen tegen dit nummer van And Also the Trees.

Mijn nominatie is dit geweldige nummer van The Lines: The Landing.

Maar er zijn er nog meer die missen in de lijst.

Probleem is hier dat we bij het nomineren blind zijn voor de mogelijke tegenstanders.
Dat is op dit moment allerminst het geval. We weten tegen wie dat nieuwe nummer moet uitkomen.
En wie bepaalt welk nummer genomineerd wordt? De eer aan CD laten, lijkt me dan wel
weer terecht aangezien hij de fout heeft opgemerkt. Ook dat kan een deal zijn.

Ik ga akkoord met deze optie.

Ik vind The Landing een mooi alternatief.

Dat heb je met dat gedoe van die lidwoorden. Voor de volgorde op alfabet moet je het lidwoord ook niet meetellen als het album daar mee begint. Dat voorkomt dubbele nominaties.

DjFrankie schreef:
Okodoki, tot maandag en houd een in het zeil.

Groethe >>

Dus met permissie zou ik durven zeggen, CD ga je gang met The Landing van The Lines.

323. The Lines - The Landing - And Also The Trees - Slow Pulse Boy

Het lijkt me fair dat ik zelf dan geen stem zal uitbrengen. De strijd is voor jullie.

1-1

Beiden meer dan prima nummers

Gast
geplaatst: vandaag om 00:48 uur

geplaatst: vandaag om 00:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.