Muziek / Muziekgames / New Wave K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 4 april 2011, 18:15 uur
Abecedarians door! Zowaar een eigen nominatie die wel de volgende ronde bereikt! Arme Billy 

0
geplaatst: 4 april 2011, 18:29 uur
45. The Saints - Just Like fire would - U2 - Rejoice
1-0
Ook weer zo'n onderschatte band.
1-0
Ook weer zo'n onderschatte band.
0
geplaatst: 4 april 2011, 18:34 uur
Check naast The Saints ook eens Laughing Clowns,The Aints en Ed Kueppers eigen solo werk. 

0
geplaatst: 4 april 2011, 18:37 uur
Eerder onderschat U2 werd toendertijd als garage rock bestempeld 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 april 2011, 18:37 uur
the viking schreef:
Check naast The Saints ook eens Laughing Clowns,The Aints en Ed Kueppers eigen solo werk.
Heb jij iets met Australie Erik?
0
geplaatst: 4 april 2011, 18:41 uur
Je doelt mede op Abecedarians en bovengenoemde bands? Eerder toeval denk ik of het zouden de circa duizend afleveringen van Rex Hunt Fishing's adventures op Discovery moeten zijn.Misschien heb ik daar een tic aan overgehouden,wie weet. 

0
geplaatst: 4 april 2011, 18:44 uur
46. The Marigold – Tundra - Joy Division - She's Lost Control
0-1
0-1
0
geplaatst: 4 april 2011, 18:44 uur
U2 werd al heel snel stadion rock, maar ook daarvoor vond ik dat de band een beperkt aantal ijzersterke nummers afwisselde met te veel matig materiaal. Rejoice is trouwens wel een van de betere nummers.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 april 2011, 18:45 uur
the viking schreef:
Je doelt mede op Abecedarians en bovengenoemde bands? Eerder toeval denk ik of het zouden de circa duizend afleveringen van Rex Hunt Fishing's adventures op Discovery moeten zijn.Misschien heb ik daar een tic aan overgehouden,wie weet.
En Ikon !
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 april 2011, 18:46 uur
Justus18 schreef:
U2 werd al heel snel stadion rock, maar ook daarvoor vond ik dat de band een beperkt aantal ijzersterke nummers afwisselde met te veel matig materiaal. Rejoice is trouwens wel een van de betere nummers.
Dat vind ik ook , en van hun beste album toen de Spirit er nog in zat, en ze live geweldige energieke en toegankelijke shows gaven .
* denotes required fields.