MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave K.O.

zoeken in:

Abecedarians door! Zowaar een eigen nominatie die wel de volgende ronde bereikt! Arme Billy

45. The Saints - Just Like fire would - U2 - Rejoice

1-0

Ook weer zo'n onderschatte band.

1-1

Just Like fire would is ook een prima nummer inderdaad

DjFrankie (moderator)
mooie battle 44 !!!

2-1

Jammer, dat ze tegen zo'n overschatte band moeten

DjFrankie (moderator)
2-3 Saints heeft nog mooiere.

Check naast The Saints ook eens Laughing Clowns,The Aints en Ed Kueppers eigen solo werk.

2-4 U2 toen al overschat?

Eerder onderschat U2 werd toendertijd als garage rock bestempeld

DjFrankie (moderator)
the viking schreef:
Check naast The Saints ook eens Laughing Clowns,The Aints en Ed Kueppers eigen solo werk.

Heb jij iets met Australie Erik?

Je doelt mede op Abecedarians en bovengenoemde bands? Eerder toeval denk ik of het zouden de circa duizend afleveringen van Rex Hunt Fishing's adventures op Discovery moeten zijn.Misschien heb ik daar een tic aan overgehouden,wie weet.

46. The Marigold – Tundra - Joy Division - She's Lost Control

0-1

U2 werd al heel snel stadion rock, maar ook daarvoor vond ik dat de band een beperkt aantal ijzersterke nummers afwisselde met te veel matig materiaal. Rejoice is trouwens wel een van de betere nummers.

DjFrankie (moderator)
the viking schreef:
Je doelt mede op Abecedarians en bovengenoemde bands? Eerder toeval denk ik of het zouden de circa duizend afleveringen van Rex Hunt Fishing's adventures op Discovery moeten zijn.Misschien heb ik daar een tic aan overgehouden,wie weet.

En Ikon !

DjFrankie (moderator)
Justus18 schreef:
U2 werd al heel snel stadion rock, maar ook daarvoor vond ik dat de band een beperkt aantal ijzersterke nummers afwisselde met te veel matig materiaal. Rejoice is trouwens wel een van de betere nummers.

Dat vind ik ook , en van hun beste album toen de Spirit er nog in zat, en ze live geweldige energieke en toegankelijke shows gaven .

DjFrankie (moderator)
0-5

Gast
geplaatst: vandaag om 05:36 uur

geplaatst: vandaag om 05:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.