Muziek / Muziekgames / New Wave K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 24 april 2011, 20:17 uur
5-3
112. Orchestral Manoeuvres in the Dark – Messages - Depeche Mode - Just Can't Get Enough
112. Orchestral Manoeuvres in the Dark – Messages - Depeche Mode - Just Can't Get Enough
0
geplaatst: 24 april 2011, 20:35 uur
Updates van het SCHADUWspel zijn beschikbaar in het zustertopic.
Erg weinig deelnemers dit keer, wellicht te wijten aan het Paasweekend.
We wachten voorlopig nog op het einde van ronde 3 om reeks 3b te kunnen spelen.
Erg weinig deelnemers dit keer, wellicht te wijten aan het Paasweekend.
We wachten voorlopig nog op het einde van ronde 3 om reeks 3b te kunnen spelen.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 24 april 2011, 20:36 uur
Veel verschil, ben dat Jus't Can't Get Enough helemaal beu. Mijn vriendin helemaal Depeche fan, deelt deze mening ook dit uit dezelfde periode is veel gaver live !!
0
geplaatst: 24 april 2011, 20:49 uur
DjFrankie schreef:
Veel verschil, ben dat Jus't Can't Get Enough helemaal beu. Mijn vriendin helemaal Depeche fan, deelt deze mening ook dit uit dezelfde periode is veel gaver live !!
(quote)
Ook ik ben er een beetje op uitgekeken,maar Messages vind ik ook geen absolute top.
In de MusicMeterladder zou het overigens wel flink hebben gescoord. Maar hier zitten we in het Nirvana van de popmuziek.
0
geplaatst: 24 april 2011, 21:18 uur
2-4
Overigens bestaan er goede Nederlandse woorden voor "to update" i.e. bijwerken, actualiseren; en geupdated is een absolute no-go, schrijver zulks contamineert een Engelse vervoeging ("updated") met een NL (bijgewerkt, geactualiseerd) - eenieder denke ervan wat hij wil, maar onze taal is te schoon om misbruikt te worden,ook door weeftopicalici.
Overigens bestaan er goede Nederlandse woorden voor "to update" i.e. bijwerken, actualiseren; en geupdated is een absolute no-go, schrijver zulks contamineert een Engelse vervoeging ("updated") met een NL (bijgewerkt, geactualiseerd) - eenieder denke ervan wat hij wil, maar onze taal is te schoon om misbruikt te worden,ook door weeftopicalici.
0
skyline
geplaatst: 24 april 2011, 21:29 uur
114. Cocteau Twins - Shallow Then Halo - Virgin Prunes - Caucasian Walk
1-0
1-0

* denotes required fields.