MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave K.O.

zoeken in:

DjFrankie (moderator)
1-2

DjFrankie (moderator)
de lijst weer geupdate: hier

5-3

112. Orchestral Manoeuvres in the Dark – Messages - Depeche Mode - Just Can't Get Enough

DjFrankie (moderator)
1-0

1-1 Maar er zit weinig verschil tussen

Updates van het SCHADUWspel zijn beschikbaar in het zustertopic.
Erg weinig deelnemers dit keer, wellicht te wijten aan het Paasweekend.

We wachten voorlopig nog op het einde van ronde 3 om reeks 3b te kunnen spelen.

DjFrankie (moderator)
the viking schreef:
1-1 Maar er zit weinig verschil tussen

Veel verschil, ben dat Jus't Can't Get Enough helemaal beu. Mijn vriendin helemaal Depeche fan, deelt deze mening ook dit uit dezelfde periode is veel gaver live !!

5-1

113. The Alarm - 68 Guns - The Damned - Shadow of Love

1-1

DjFrankie schreef:
(quote)

Veel verschil, ben dat Jus't Can't Get Enough helemaal beu. Mijn vriendin helemaal Depeche fan, deelt deze mening ook dit uit dezelfde periode is veel gaver live !!

Ook ik ben er een beetje op uitgekeken,maar Messages vind ik ook geen absolute top. In de MusicMeterladder zou het overigens wel flink hebben gescoord. Maar hier zitten we in het Nirvana van de popmuziek.

1-4

2-4

Overigens bestaan er goede Nederlandse woorden voor "to update" i.e. bijwerken, actualiseren; en geupdated is een absolute no-go, schrijver zulks contamineert een Engelse vervoeging ("updated") met een NL (bijgewerkt, geactualiseerd) - eenieder denke ervan wat hij wil, maar onze taal is te schoon om misbruikt te worden,ook door weeftopicalici.

skyline
3-5

skyline
114. Cocteau Twins - Shallow Then Halo - Virgin Prunes - Caucasian Walk

1-0

3-0

dix
urrr

4-1

Gast
geplaatst: vandaag om 17:04 uur

geplaatst: vandaag om 17:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.