Muziek / Muziekgames / De Kettingplaat #4
zoeken in:
0
geplaatst: 6 december 2012, 19:33 uur
Even de spelregels weer aanhalen, want ik begreep dat die niet meer zo worden nageleefd:
Arrie schreef:
Iemand wees me er op dat er in dit topic ooit de volgende regel is ingevoerd:
""Om dit soort topics leuk te laten blijven, meer te laten zijn dan een, tweetjes tussen users en om anderen ook de kans te geven te reageren, gaan we een nieuwe spelregel invoeren.
Vanaf heden kun je pas weer reageren als tenminste 3 andere users een reactie hebben gepost.
Hopelijk gaat op deze wijze dit an sich leuke spel een wat breder publiek trekken. Speel je liever met 1 specifieke user, dan kan dat natuurlijk per PM.
Dank voor jullie begrip.""
Die regel wordt tegenwoordig echter nauwelijks meer nageleefd, en daarom leek het een goed idee om die regel weer onder de aandacht te brengen. Dus: denk ook aan je mede-users en het zou fijn zijn als men nu even wacht na z'n post (met drie mensen ertussen dus).
Iemand wees me er op dat er in dit topic ooit de volgende regel is ingevoerd:
""Om dit soort topics leuk te laten blijven, meer te laten zijn dan een, tweetjes tussen users en om anderen ook de kans te geven te reageren, gaan we een nieuwe spelregel invoeren.
Vanaf heden kun je pas weer reageren als tenminste 3 andere users een reactie hebben gepost.
Hopelijk gaat op deze wijze dit an sich leuke spel een wat breder publiek trekken. Speel je liever met 1 specifieke user, dan kan dat natuurlijk per PM.
Dank voor jullie begrip.""
Die regel wordt tegenwoordig echter nauwelijks meer nageleefd, en daarom leek het een goed idee om die regel weer onder de aandacht te brengen. Dus: denk ook aan je mede-users en het zou fijn zijn als men nu even wacht na z'n post (met drie mensen ertussen dus).
0
geplaatst: 7 december 2012, 16:48 uur
herman schreef:
Even de spelregels weer aanhalen, want ik begreep dat die niet meer zo worden nageleefd:
(quote)
Lijkt me toch een overbodige aanhaling ... die regel is teruggebracht naar 2 users ertussen!
Arrie schreef:
Ja, laten we het dan verlagen naar twee personen ertussen, dat moet toch te doen zijn.
Aangezien ik er een PM over kreeg, is het dus wel iets dat men (jullie blijkbaar niet, maar anderen wel) vervelend vindt.
Ja, laten we het dan verlagen naar twee personen ertussen, dat moet toch te doen zijn.
Aangezien ik er een PM over kreeg, is het dus wel iets dat men (jullie blijkbaar niet, maar anderen wel) vervelend vindt. ... dus wordt het zelfs heel netjes gedaan ... bijna een applaus waard

0
geplaatst: 7 december 2012, 16:52 uur
En zo is het maar net 
2 users er tussen gaat prima zo
Earth, Wind & Fire - Star

2 users er tussen gaat prima zo
Earth, Wind & Fire - Star
0
geplaatst: 7 december 2012, 17:24 uur
Salvadore schreef:
Lijkt me toch een overbodige aanhaling ... die regel is teruggebracht naar 2 users ertussen!
... dus wordt het zelfs heel netjes gedaan ... bijna een applaus waard
(quote)
(quote)
... dus wordt het zelfs heel netjes gedaan ... bijna een applaus waard
Okay. Verder is een stuk van mijn post weggevallen, blijkbaar.

Hoe dan ook, heb wat verhitte posts verwijderd. Het is maar een spelletje, mensen.

0
Zephyr
geplaatst: 7 december 2012, 17:37 uur
Denk na voordat je iets neerschrijft hier. Want jouw bericht is gebaseerd op een vooroordeel wat nergens op slaat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.