Muziek / Muziekgames / De Kettingplaat #4
zoeken in:
0
geplaatst: 15 november 2011, 17:49 uur
Iemand wees me er op dat er in dit topic ooit de volgende regel is ingevoerd:
Die regel wordt tegenwoordig echter nauwelijks meer nageleefd, en daarom leek het een goed idee om die regel weer onder de aandacht te brengen. Dus: denk ook aan je mede-users en het zou fijn zijn als men nu even wacht na z'n post (met drie mensen ertussen dus).
Om dit soort topics leuk te laten blijven, meer te laten zijn dan een, tweetjes tussen users en om anderen ook de kans te geven te reageren, gaan we een nieuwe spelregel invoeren.
Vanaf heden kun je pas weer reageren als tenminste 3 andere users een reactie hebben gepost.
Hopelijk gaat op deze wijze dit an sich leuke spel een wat breder publiek trekken. Speel je liever met 1 specifieke user, dan kan dat natuurlijk per PM.
Dank voor jullie begrip.
Vanaf heden kun je pas weer reageren als tenminste 3 andere users een reactie hebben gepost.
Hopelijk gaat op deze wijze dit an sich leuke spel een wat breder publiek trekken. Speel je liever met 1 specifieke user, dan kan dat natuurlijk per PM.
Dank voor jullie begrip.
Die regel wordt tegenwoordig echter nauwelijks meer nageleefd, en daarom leek het een goed idee om die regel weer onder de aandacht te brengen. Dus: denk ook aan je mede-users en het zou fijn zijn als men nu even wacht na z'n post (met drie mensen ertussen dus).

0
geplaatst: 15 november 2011, 17:51 uur
Deed ook een poging (niet altijd klopt!) zojuist.....maar ja.
Maar zal me aan die regel houden...ben benieuwd naar het effect.
Maar zal me aan die regel houden...ben benieuwd naar het effect.
0
geplaatst: 15 november 2011, 18:06 uur
sheep67 schreef:
ben benieuwd naar het effect.
ben benieuwd naar het effect.
Waarschijnlijk bloed het topic langzaam dood......... Dat er uuren geen bericht word geplaatst.
0
geplaatst: 15 november 2011, 18:07 uur
Heel jammer allemaal maar Arrie is de moderator.............moet ik toch een nieuwe hobby erbij verzinnen.
0
geplaatst: 15 november 2011, 18:10 uur
Als het blijkt dat het topic erdoor doodbloedt, kunnen we altijd de regel nog versoepelen of weer afschaffen. Laten we het eerst eventjes aankijken.
0
geplaatst: 15 november 2011, 21:18 uur
Uffing.........zie boven Arrie's berichtgeving over de ingestelde regel omtrent dit spel.
0
geplaatst: 15 november 2011, 21:23 uur
Yep, Salvadore had me er ook al op gewezen. Vanaf nu zal ik me eraan houden (duurt overigens wel lang allemaal, zit iedereen voetbal te kijken of zo?)
0
geplaatst: 15 november 2011, 21:25 uur
Met de huidige tussenstand keren ze zowel terug waarschijnlijk 

0
geplaatst: 15 november 2011, 21:26 uur
Nou, staat vast geen doodstraf op ...
... btw er zijn niet zoveel spelers voor dit spel, dus bij een paar afwezigen gaat dit erg lang duren.
... en ja voetbal staat op
... btw er zijn niet zoveel spelers voor dit spel, dus bij een paar afwezigen gaat dit erg lang duren.
... en ja voetbal staat op
0
geplaatst: 15 november 2011, 21:28 uur
Dat er niet zoveel spelers zijn had Arrie ook kunnen waarnemen.
0
geplaatst: 15 november 2011, 21:37 uur
Ja, laten we het dan verlagen naar twee personen ertussen, dat moet toch te doen zijn.
Aangezien ik er een PM over kreeg, is het dus wel iets dat men (jullie blijkbaar niet, maar anderen wel) vervelend vindt.
Aangezien ik er een PM over kreeg, is het dus wel iets dat men (jullie blijkbaar niet, maar anderen wel) vervelend vindt.
0
geplaatst: 15 november 2011, 21:39 uur
Ik wil wel rekening houden met die anderen............kijk het wel even aan, Arrie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.