menu

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #2 (Bloc Party)

zoeken in:
dix
Ik ben er helemaal blij mee

Kan Arthur in het overzicht arcade fire achter mijn naam verwijderen. Ik heb het keer op keer geprobeerd om het achteraf te verwijderen in een nieuwe post, maar de originele post wordt telkens overgenomen. Alvast bedankt!

dumb_helicopter schreef:
Kan Arthur in het overzicht arcade fire achter mijn naam verwijderen. Ik heb het keer op keer geprobeerd om het achteraf te verwijderen in een nieuwe post, maar de originele post wordt telkens overgenomen. Alvast bedankt!

Et voila! Jammer dat ik de leukste naam heb moeten schrappen

ArthurDZ schreef:
(quote)

Et voila! Jammer dat ik de leukste naam heb moeten schrappen

Bedankt, tja met dat nieuwe album van arcade fire leek me verbeter een net gesplitte band als bloc party te nemen als eerbetoon voor hun afgelopen carrière.

Dan moeten we dus nog minstens 24 KO's wachten op Arcade Fire? Tegen die tijd hebben ze vast weer een nieuw album

Dan is het nu tijd voor de Placebo-KO! Jammer genoeg heb ik de komende weken bijzonder weinig tijd om een spel te organiseren, laat staan om actief mee te spelen. Ik wil een spel als dit (waarvoor ik meer dan anderhalf jaar op de wachtlijst heb gestaan) niet zomaar afraffelen, dus daarom lijkt het mij beter om mijn beurt even voorbij te laten gaan en deze KO later in te halen. Dat is niet alleen beter voor mij, maar ook voor alle deelnemers (dat beloof ik!)

dumb_helicopter, ben jij al klaar voor een Bloc Party-KO of overval ik je daarmee?

stoepkrijt schreef:
Dan is het nu tijd voor de Placebo-KO! Jammer genoeg heb ik de komende weken bijzonder weinig tijd om een spel te organiseren, laat staan om actief mee te spelen. Ik wil een spel als dit (waarvoor ik meer dan anderhalf jaar op de wachtlijst heb gestaan) niet zomaar afraffelen, dus daarom lijkt het mij beter om mijn beurt even voorbij te laten gaan en deze KO later in te halen. Dat is niet alleen beter voor mij, maar ook voor alle deelnemers (dat beloof ik!)

dumb_helicopter, ben jij al klaar voor een Bloc Party-KO of overval ik je daarmee?

Je overvalt me daarmee, maar ik kan er wel voor zorgen dat er morgen een KO klaarstaat.

Tijd voor de Bloc Party-K.O. De band die er dit jaar met stopt en toch 4 albums heeft uitgebracht verdient hopelijk een mooie winnaar als eerbetoon. Veel plezier iedereen!

Ronde 1 (tot de 4, 1 verschil):

1. V.A.L.I.S. Vs. Truth
2. Trojan Horse Vs. Zephyrus
3. Signs Vs. One Month Off
4. Where Is Home? Vs. Helicopter
5. Waiting for the 7.18 Vs. On
6. Leaf Skeleton Vs. Your Visits Are Getting Shorter
7. This Modern Love Vs. Halo
8. Kettling Vs. Letter To My Son
9. Positive Tension Vs. Little Thoughts
10. Cain Said to Abel Vs. Talons
11. Blue Light Vs. Atonement
12. Plans Vs. SRXT
13. Ion Square Vs. Hunting for Witches
14. England Vs. Uniform
15. Compliments Vs. Better Than Heaven
16. The Prayer Vs. Octopus
17. The Pioneers Vs. Coliseum
18. Mean Vs. Emma Kate's Accident
19. Price of Gasoline Vs. Version 2.0
20. We Are Not Good People Vs. Ares
21. 3X3 Vs. Song for Clay (Disappear Here)
22. Mercury Vs. We Were Lovers
23. Sunday Vs. Day 4
24. The Once and Future King Vs. Flux
25. So He Begins To Lie Vs. Two More Years
26. Secrets Vs. I Still Remember
27. Rhododendrons Vs. Luno
28. Biko Vs. Selfish Son
29. Like Eating Glass Vs. The Healing
30. Real Talk Vs. She's Hearing Voices
31. Kreuzberg Vs. Banquet
32..So Here We Are Vs. Team A

1. V.A.L.I.S. Vs. Truth

1 - 2

1-4

Skeleton had er nog wel in gemogen overigens !

panjoe schreef:
1-4

Het was wat wikken en wegen om tot het mooie K.O.-aantal 64 te komen. Ik heb daarom een bonustrack van Four en een aantal unieke nummers vanop de EP's achterwege gelaten met het idee van dat de belangrijkste nummers er wel in zitten.

2. Trojan Horse Vs. Zephyrus

1-0

3. Signs Vs. One Month Off

1-0

4-0
Gemakkelijk

4. Where Is Home? Vs. Helicopter

0-1

5. Waiting for the 7.18 Vs. On

panjoe schreef:
1-4

Waarvan akte!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:17 uur

geplaatst: vandaag om 13:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.