Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen #5
zoeken in:
0
geplaatst: 11 januari 2012, 16:48 uur
1-1
Even een vraagje tussendoor. Bij de vorige editie heb ik bij de laatste acht gebruik gemaakt van afbeeldingen van groter formaat (zie hier). Dit maakt de hoezen uiteraard veel duidelijker en beter te beoordelen. Het nadeel kun je zien bij de link, twee van de acht hoezen hebben ondertussen een rood kruisje gekregen.
Daarom de vraag, willen jullie deze keer weer verder spelen met grote formaten vanaf de laatste acht?
Even een vraagje tussendoor. Bij de vorige editie heb ik bij de laatste acht gebruik gemaakt van afbeeldingen van groter formaat (zie hier). Dit maakt de hoezen uiteraard veel duidelijker en beter te beoordelen. Het nadeel kun je zien bij de link, twee van de acht hoezen hebben ondertussen een rood kruisje gekregen.
Daarom de vraag, willen jullie deze keer weer verder spelen met grote formaten vanaf de laatste acht?
0
geplaatst: 11 januari 2012, 16:53 uur
2-2
groot, ja
Is daar iets fout gegaan dan ?
groot, ja

Teunnis schreef:
Tsja, hier had een andere hoes moeten staan ipv #21065.
Tsja, hier had een andere hoes moeten staan ipv #21065.
0
geplaatst: 11 januari 2012, 16:54 uur
3-2
Ik zeg ook grote afbeeldingen. Veel leuker en als je een afbeelding niet kan zien, kan je het alsnog opzoeken.
Ik zeg ook grote afbeeldingen. Veel leuker en als je een afbeelding niet kan zien, kan je het alsnog opzoeken.
0
geplaatst: 11 januari 2012, 16:57 uur
dix schreef:
(quote)
Ja, mensen hebben volgens mij per ongeluk op de verkeerde hoes gestemd in de vorige ronde

0
geplaatst: 11 januari 2012, 16:59 uur
Nee hoor, ik heb het nagekeken en mensen hebben toch echt op de betere hoes gestemd
.
.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.