Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen #5
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juni 2011, 12:31 uur
0-3 prachtige hoes.
Raar dat Joe Bonamassa heeft verloren van een gedrocht.
Raar dat Joe Bonamassa heeft verloren van een gedrocht.
0
geplaatst: 12 juni 2011, 12:51 uur
God zij gedankt, van dat paard zijn we definitief af, helaas moest het wel tot in de halve finale duuren.
0
geplaatst: 12 juni 2011, 14:29 uur
1-4 
Maar die tweede halve finale, dat moest gewoon de finale zijn natuurlijk

Maar die tweede halve finale, dat moest gewoon de finale zijn natuurlijk

0
geplaatst: 12 juni 2011, 15:08 uur
Wat een schitterende finale, al ben ik het met Arno eens dat de tweede halve finale nog mooier was. En natuurlijk had Venetian Snares in plaats van Youssou N'Dour in de finale gemoeten.
1-5
(en van begin af aan al mijn favoriet)
1-5
(en van begin af aan al mijn favoriet)
0
geplaatst: 12 juni 2011, 15:12 uur
En we gaan verder met de 20e serie van Knock Out: Hoezen 
Deze loopt van 19457 tot 20480
19457-19458

vs.

Deze loopt van 19457 tot 20480
19457-19458

vs.

0
geplaatst: 12 juni 2011, 15:13 uur
2-0 (en slechte film trouwens, National Treasure)
@ musicfriek (of wie deze KO ook bijhoudt): komt er eens een overzichtje van de 3 tot nu toe gespeelde rondes? (dus telkens de laatste 8 of zo)
@ musicfriek (of wie deze KO ook bijhoudt): komt er eens een overzichtje van de 3 tot nu toe gespeelde rondes? (dus telkens de laatste 8 of zo)

0
geplaatst: 12 juni 2011, 15:19 uur
Arno schreef:
Musicfriek en ik volgens mij. Maar iedereen zou kunnen helpen. Als je doorhebt hoe je heel gemakkelijk en snel de volgende ronde kan bepalen kan je gewoon meehelpen. Maar Arno, hoe deed jij het om de volgorde van de top 8 te bepalen? Dan ga ik zometeen wel een overzichtje plaatsen.
0
geplaatst: 12 juni 2011, 15:45 uur
Maar gaat het dan om de laatste overwinning, de verloren pot of alle battles bij elkaar opgeteld?
0
geplaatst: 12 juni 2011, 15:49 uur
Teunnis schreef:
Maar gaat het dan om de laatste overwinning, de verloren pot of alle battles bij elkaar opgeteld?
1 Je begint met de laatste 16.
2. De 8 verliezers doen niet meer mee
3. Je kijkt hoe de verliezers van de Kwart finales gewonnen hebben bij de laatste 16 5-1 winnen is beter dan met 5-3 deze 4 vormen de nummers 5 t/m 8
4. Je kijkt hoe de verliezers van de Halve finale gewonnen hebben in de kwart finale volgens het zelfde princiepe als bij de vorige vormen deze 2 de nummers 3 en 4
5. De winnaar van de finale is 1 en de verliezer is nummer 2
Tenminste zo zou ik het doen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.