Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)
zoeken in:
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 16 mei 2011, 20:41 uur
ja hahaha bizar
The Seed speelde ik vroeger nog eens, toen ik een hip hop band zat...
4-0
The Seed speelde ik vroeger nog eens, toen ik een hip hop band zat...
4-0
0
geplaatst: 16 mei 2011, 22:59 uur
3-4. Tot aan een paar minuten geleden had ik vandaag alleen nog maar goede nummers geluisterd. 

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 16 mei 2011, 23:05 uur
vigil schreef:
Kijk, dat is nog eens nieuws!
(quote)
Kijk, dat is nog eens nieuws!
Ik ben meer dan alleen een proghoofd

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 16 mei 2011, 23:09 uur
4-4
Tja die stem (ik weet het niet hoor)... maar ik vind de muziek van de dame een stuk symapthieker klinken en het harpspel is wondermooi.... Die kroegmuziek van The Vaccines vind ik niks...
Tja die stem (ik weet het niet hoor)... maar ik vind de muziek van de dame een stuk symapthieker klinken en het harpspel is wondermooi.... Die kroegmuziek van The Vaccines vind ik niks...
0
geplaatst: 17 mei 2011, 00:40 uur
84. Tool – Sober vs. Sigur Rós - Untitled #1 (Vaka)
0-1
Eén van de mooiste Sigur Rós-nummers! (overigens ook een prachtige clip)
0-1
Eén van de mooiste Sigur Rós-nummers! (overigens ook een prachtige clip)
0
geplaatst: 17 mei 2011, 01:43 uur
85. Perfume Genius - Lookout, Lookout vs. Billy Idol - Rebel Yell
1-0
Voor mij persoonlijk heel makkelijk. Lookout, Lookout is echt hartverscheurend mooi.
1-0

Voor mij persoonlijk heel makkelijk. Lookout, Lookout is echt hartverscheurend mooi.
0
geplaatst: 17 mei 2011, 02:36 uur
2-2
Van te voren dacht ik dat het een eenvoudige keuze voor Billy Idol zou zijn, maar Lookout, Lookout blijkt inderdaad een fraai pareltje te zijn. Toch valt bij mij het kwartje net om naar het lekkere rouwe Rebel Yell. Maar Perfume Genius is een mooie ontdekking
Van te voren dacht ik dat het een eenvoudige keuze voor Billy Idol zou zijn, maar Lookout, Lookout blijkt inderdaad een fraai pareltje te zijn. Toch valt bij mij het kwartje net om naar het lekkere rouwe Rebel Yell. Maar Perfume Genius is een mooie ontdekking

* denotes required fields.