Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)
zoeken in:
0
geplaatst: 18 mei 2011, 15:21 uur
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 18 mei 2011, 15:25 uur
0-4
Janis Ian vind ik een stuk mooier... Ik kende wederom beiden niet... Mooie liedjes weer...
Janis Ian vind ik een stuk mooier... Ik kende wederom beiden niet... Mooie liedjes weer...
0
Yann Samsa
geplaatst: 18 mei 2011, 15:28 uur
Fennesz niet spannend? Tha....
Die Dare was echt...? Grappig is het woord!
Die Dare was echt...? Grappig is het woord!
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 18 mei 2011, 15:29 uur
Ik vond het niet verschrikkelijk, maar kom op zeg, wat moet ik met zo'n nummer van Fennesz?!? Mijn stofzuiger klinkt interessanter...
Ik ben te ouderwets hiervoor... Maar goed, kan wel begrijpen dat sommigen dit ontspannend vinden. Veel mensen die ik ken houden totaal niet van organische drums, gitaarsolo's etc.
Ik ben te ouderwets hiervoor... Maar goed, kan wel begrijpen dat sommigen dit ontspannend vinden. Veel mensen die ik ken houden totaal niet van organische drums, gitaarsolo's etc.
0
geplaatst: 18 mei 2011, 15:34 uur
1-4 
En Dare wel spannend, grapjassen. Nickelback is nog spannender.

0
geplaatst: 18 mei 2011, 15:35 uur
Koenr schreef:
1-4
1-4
Nee maar dare was wel leuker dan fennesz vond ik dan
0
geplaatst: 18 mei 2011, 15:37 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Ik vond het niet verschrikkelijk...
...Mijn stofzuiger klinkt interessanter
Ik vond het niet verschrikkelijk...
...Mijn stofzuiger klinkt interessanter
Dus, die stofzuiger van jou hè...
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 18 mei 2011, 15:39 uur
hahahaha
Die stofzuiger van mij... Is één brok kakofonische spanning.. Progressieve herrie zonder gevoel voor dynamiek, maar het groove't als een tiet...
Die stofzuiger van mij... Is één brok kakofonische spanning.. Progressieve herrie zonder gevoel voor dynamiek, maar het groove't als een tiet...
0
geplaatst: 18 mei 2011, 15:45 uur
0
geplaatst: 18 mei 2011, 16:37 uur
3-4, kom zeg... eerst zeuren om dat het niet spannend is en dan Tom Waits door gaan stemmen. 
Dat Dare voor veel mensen hier niet weggelegd is, had ik wel verwacht. Maar dat hij zou verliezen van stofzuigermuziek (mooi gevonden)...
En nee er is niks spannends aan. Of kregen jullie vroeger een oorgasme toen jullie de "muziek" van de inbelverbinding hoorde?

Dat Dare voor veel mensen hier niet weggelegd is, had ik wel verwacht. Maar dat hij zou verliezen van stofzuigermuziek (mooi gevonden)...
En nee er is niks spannends aan. Of kregen jullie vroeger een oorgasme toen jullie de "muziek" van de inbelverbinding hoorde?* denotes required fields.