Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)
zoeken in:
0
geplaatst: 19 mei 2011, 02:31 uur
3-3
Best een aardig liedje, Long Desert Train, maar kom op... Clint Eastwood
Best een aardig liedje, Long Desert Train, maar kom op... Clint Eastwood

0
geplaatst: 19 mei 2011, 09:33 uur
1-1
Wederom Gorillaz
Die van The Black Keys is ook best lekker trouwens.
Wederom Gorillaz
Die van The Black Keys is ook best lekker trouwens.
0
geplaatst: 19 mei 2011, 11:25 uur
124. Pink Floyd - Wish You Were Here vs. OutKast - Aquemini
0-1
Pink Floyd vind ik ook erg goed, maar ik ga hier maar voor de underdog.
0-1
Pink Floyd vind ik ook erg goed, maar ik ga hier maar voor de underdog.
0
geplaatst: 19 mei 2011, 11:39 uur
Kees-Jan schreef:
1-1
Hoe is mogelijk dat het beste nummer van Jackson Browne (Before the Deluge) verliest van die elektronische tikjes van Trentemöller (in mijn oren juist een emotieloos nummer)
1-1
Hoe is mogelijk dat het beste nummer van Jackson Browne (Before the Deluge) verliest van die elektronische tikjes van Trentemöller (in mijn oren juist een emotieloos nummer)
Gast, in dat nummer zit meer emotie dan in het hele oeuvre van Jackson Browne bij elkaar, als je daar geen emotie in hoort dan mankeert er echt wat aan je oren...
0
geplaatst: 19 mei 2011, 11:45 uur
125. DANGERDOOM ft. Talib Kweli - Old School vs. Marvin Gaye - I Heard It Through the Grapevine
1-0
I Heard It Through the Grapevine vind ik een van de mindere nummers van Marvin Gaye.
1-0
I Heard It Through the Grapevine vind ik een van de mindere nummers van Marvin Gaye.
0
geplaatst: 19 mei 2011, 11:47 uur
Kees-Jan schreef:
1-1
1-1
Titmeister schreef:
Gast, in dat nummer zit meer emotie dan in het hele oeuvre van Jackson Browne bij elkaar, als je daar geen emotie in hoort dan mankeert er echt wat aan je oren...
Als jij slechts een beperkte hoeveelheid emotie in JB's werk meent te bespeuren dan kunnen we elkaar wat dat betreft de hand schudden

0
geplaatst: 19 mei 2011, 11:57 uur
2-3
Mijn bewering is geen diskwalificatie van Jackson Browne (mooie muziek met een flinke lading emotie), maar zegt meer wat over Miss You, een van de meest emotionele nummers die ik ken. Maar kennelijk is er een stem nodig om emotie te kunnen horen voor jou...
Kees-Jan schreef:
Als jij slechts een beperkte hoeveelheid emotie in JB's werk meent te bespeuren dan kunnen we elkaar wat dat betreft de hand schudden
(quote)
(quote)
Mijn bewering is geen diskwalificatie van Jackson Browne (mooie muziek met een flinke lading emotie), maar zegt meer wat over Miss You, een van de meest emotionele nummers die ik ken. Maar kennelijk is er een stem nodig om emotie te kunnen horen voor jou...
0
geplaatst: 19 mei 2011, 12:16 uur
Long Desert Train eruit?!

En dan het commentaar van Rock-Rick: "best een aardig liedje"...

En dan het commentaar van Rock-Rick: "best een aardig liedje"...

* denotes required fields.