Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)
zoeken in:
0
geplaatst: 20 mei 2011, 16:02 uur
143. Common - Love is vs. Sufjan Stevens - John Wayne Gacy, Jr.
0-1
0-1

0
geplaatst: 20 mei 2011, 16:17 uur
0
geplaatst: 20 mei 2011, 16:18 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Het is niet zomaar een prijs. Het is een leuke prijs.
(quote)
Het is niet zomaar een prijs. Het is een leuke prijs.
Ook geen leuke

0
geplaatst: 20 mei 2011, 16:22 uur
Arrie schreef:
136. Yes - Gates of Delirium vs. Rainbow - Stargazer
Gates of Delirium is langer dan 20 minuten (21:50), wat doen we daarmee? Hoi123? Niels?
Gates of Delirium is langer dan 20 minuten (21:50), wat doen we daarmee? Hoi123? Niels?
Kon niet eerder reageren en het gaat snel in dit topic dus daarom lijkt dit misschien laat. Zo te zien heeft hoi123 nog geen reactie geplaatst. Persoonlijk vind ik de 20 minuten regel eentje waar wel wat meer rek in mag zitten, ook wat betreft Echoes, maar aangezien de regels nu even zo zijn opgesteld, laten we het er maar even op houden dat Yes verliest.
0
geplaatst: 20 mei 2011, 16:30 uur
niels94 schreef:
Kon niet eerder reageren en het gaat snel in dit topic dus daarom lijkt dit misschien laat. Zo te zien heeft hoi123 nog geen reactie geplaatst. Persoonlijk vind ik de 20 minuten regel eentje waar wel wat meer rek in mag zitten, ook wat betreft Echoes, maar aangezien de regels nu even zo zijn opgesteld, laten we het er maar even op houden dat Yes verliest.
(quote)
Dus dan neem ik aan dat Echoes ook alsnog verloren heeft?
0
geplaatst: 20 mei 2011, 16:47 uur
Ik zal het even met hoi123 overleggen. Persoonlijk vind ik dat het nummer best door zou mogen, zeker ook gezien de bekendheid, maar aan de andere kant zijn regels wel regels, dus ik wacht even af wat Roeland ervan vind.
0
geplaatst: 20 mei 2011, 16:56 uur
Gaat lekker. Roeland vindt dat jij het moet beslissen:
En jij vindt dat hij het moet beslissen.
hoi123 schreef:
En over de KO, we moeten inderdaad consequent zijn. Als Echoes eruit gaat moet Yes dat ook en ik vind eigenlijk dat ze dat allebei moeten, maar Niels mag het bepalen van mij. Wat vindt hij?
En over de KO, we moeten inderdaad consequent zijn. Als Echoes eruit gaat moet Yes dat ook en ik vind eigenlijk dat ze dat allebei moeten, maar Niels mag het bepalen van mij. Wat vindt hij?
En jij vindt dat hij het moet beslissen.

0
geplaatst: 20 mei 2011, 16:59 uur
143. Common - Love Is... vs. Sufjan Stevens - John Wayne Gacy, Jr.
4-5 (nee ik heb nog niet gestemd)
4-5 (nee ik heb nog niet gestemd)
0
geplaatst: 20 mei 2011, 17:00 uur
Van mij mogen Echoes en Gates of Delirium best door, het is niet echt het punt dat ik ze veel te lang vind (3 minuutjes ofzo maakt niet heel erg veel uit). Maarja, als we dat doen kunnen we net zo goed de regel afschaffen (ook niet erg trouwens), want zo kun je wel erg veel nummers boven de 20 minuten nomineren die beroemd zijn. Als we de regel niet afschaffen maar ze wel door laten gaan, voorspel ik bij de nominatieronde van de volgende KO in ieder geval eindeloos gezwets over nummers als Shit and Shine - Ladybird, het gehele oeuvre van GY!BE of zoiets. En als we regels willen opstellen als ''nummers mogen niet meer dan 23 minuten en 21,4 seconden duren'' krijgen we juist dat bureaucratische gezwets dat Titmeister (en ik eerlijk gezegd ook) wil vermijden.
We kunnen ook gewoon de regels laten gelden en ze niet door laten gaan omdat ze niet aan de regels voldoen, maar ik zou het niet echt eerlijk vinden om dictatortje te spelen en mijn zin door te drijven. Ik zie dat de meeste mensen willen dat Yes en Pink Floyd doorgaan dus laten we dat dan ook doen, maar laten we dan ook meteen gewoon de regel afschaffen en dan bij de volgende ronde maar door de lange nummers heen bijten.
We kunnen ook gewoon de regels laten gelden en ze niet door laten gaan omdat ze niet aan de regels voldoen, maar ik zou het niet echt eerlijk vinden om dictatortje te spelen en mijn zin door te drijven. Ik zie dat de meeste mensen willen dat Yes en Pink Floyd doorgaan dus laten we dat dan ook doen, maar laten we dan ook meteen gewoon de regel afschaffen en dan bij de volgende ronde maar door de lange nummers heen bijten.
0
geplaatst: 20 mei 2011, 17:05 uur
4-6
In dat geval gaan we nu eerst verder met battle 136:
Yes - Gates of Delirium (deel 1)
Yes - Gates of Delirium (deel 2)
Rainbow - Stargazer
LET OP: Yes - Gates of Delirum bestaat uit twee delen/Youtube-filmpjes. Allebei beluisteren dus.
In dat geval gaan we nu eerst verder met battle 136:
Yes - Gates of Delirium (deel 1)
Yes - Gates of Delirium (deel 2)
Rainbow - Stargazer
LET OP: Yes - Gates of Delirum bestaat uit twee delen/Youtube-filmpjes. Allebei beluisteren dus.
* denotes required fields.