Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)
zoeken in:
0
geplaatst: 21 mei 2011, 18:19 uur
0
geplaatst: 21 mei 2011, 18:33 uur
remcodulac schreef:
Geen twintig minuten?
Geen twintig minuten?
Dat was toch ook niet toegestaan?
0
geplaatst: 21 mei 2011, 18:58 uur
Titmeister schreef:
(quote)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een beetje kwijt ben, maar ik dacht in deze KO minimaal twintig minuten en bij 1982 KO gewoon tot de vijf.
4-1
0
geplaatst: 21 mei 2011, 19:02 uur
remcodulac schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een beetje kwijt ben, maar ik dacht in deze KO minimaal twintig minuten en bij 1982 KO gewoon tot de vijf.
(quote)
Dat was een grapje van mij

0
geplaatst: 21 mei 2011, 19:18 uur
Titmeister schreef:
(quote)
Komt ie nu met z'n smiley...
0
Yann Samsa
geplaatst: 21 mei 2011, 19:22 uur
158. CYNE - First Person vs. CYNE - Steady
Tha, wat een clash deze. Twee van de beste CYNE songs. Steady, m'n nominatie, vind ik net iets beter...
0-1
Tha, wat een clash deze. Twee van de beste CYNE songs. Steady, m'n nominatie, vind ik net iets beter...
0-1
0
geplaatst: 21 mei 2011, 19:22 uur
0
Yann Samsa
geplaatst: 21 mei 2011, 19:26 uur
De nummers duren samen ongeveer 5min, laxus. Reeds kunnen luisteren, vreemd... Of ga je me nu echt zeggen dat je, als zowat anti-Hiphopper, de nummers reeds kende?
0
geplaatst: 21 mei 2011, 19:28 uur
Ferre Clabau schreef:
De nummers duren samen ongeveer 5min, laxus. Reeds kunnen luisteren, vreemd... Of ga je me nu echt zeggen dat je, als zowat anti-Hiphopper, de nummers reeds kende?
Nee ik had ze al van te voren geluisterd

0
geplaatst: 21 mei 2011, 21:22 uur
4-4
Makkelijk, die beat, die flow, die tekst
Die beat raakt me gewoon. Check ook het nummer Rembember Me (Abstract/Reality) van CunninLynguists waarin ze die beat prachtig gesampled hebben.
Steady is trouwens ook geniaal, daar niet van, maar First Person is toch wel één van mijn favoriete hip-hop nummers.
The the viking is een hatert (ik zeg het even zodat R&P het niet meer hoeft te doen
)
Makkelijk, die beat, die flow, die tekst

Die beat raakt me gewoon. Check ook het nummer Rembember Me (Abstract/Reality) van CunninLynguists waarin ze die beat prachtig gesampled hebben.
Steady is trouwens ook geniaal, daar niet van, maar First Person is toch wel één van mijn favoriete hip-hop nummers.
The the viking is een hatert (ik zeg het even zodat R&P het niet meer hoeft te doen
)
0
geplaatst: 21 mei 2011, 21:32 uur
WTF, nou raak ik in de war. Nee, dat doe ik niet. Jezus, wakker worden Niels... Weer terugveranderd, bedankt...
* denotes required fields.