MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)

zoeken in:
5-1

Ook een sterke DS nochtans.

5-2

Edit: nog erger..

Geen twintig minuten?

Goed. Nu dan.

DjFrankie (moderator)
2-0

3-0

remcodulac schreef:
Geen twintig minuten?

Dat was toch ook niet toegestaan?

3-1

Titmeister schreef:
(quote)

Dat was toch ook niet toegestaan?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een beetje kwijt ben, maar ik dacht in deze KO minimaal twintig minuten en bij 1982 KO gewoon tot de vijf.

4-1

remcodulac schreef:
(quote)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een beetje kwijt ben, maar ik dacht in deze KO minimaal twintig minuten en bij 1982 KO gewoon tot de vijf.

Dat was een grapje van mij

5-1

Titmeister schreef:
(quote)

Dat was een grapje van mij

Komt ie nu met z'n smiley...

Yann Samsa
158. CYNE - First Person vs. CYNE - Steady

Tha, wat een clash deze. Twee van de beste CYNE songs. Steady, m'n nominatie, vind ik net iets beter...
0-1

1-1

Yann Samsa
De nummers duren samen ongeveer 5min, laxus. Reeds kunnen luisteren, vreemd... Of ga je me nu echt zeggen dat je, als zowat anti-Hiphopper, de nummers reeds kende?

Ferre Clabau schreef:
De nummers duren samen ongeveer 5min, laxus. Reeds kunnen luisteren, vreemd... Of ga je me nu echt zeggen dat je, als zowat anti-Hiphopper, de nummers reeds kende?

Nee ik had ze al van te voren geluisterd

1-2

Yann Samsa
laxus11 schreef:
(quote)

Nee ik had ze al van te voren geluisterd

pas -pas

DjFrankie (moderator)
2-4

3-4

Yann Samsa
Komaan mensen

4-4

Makkelijk, die beat, die flow, die tekst
Die beat raakt me gewoon. Check ook het nummer Rembember Me (Abstract/Reality) van CunninLynguists waarin ze die beat prachtig gesampled hebben.

Steady is trouwens ook geniaal, daar niet van, maar First Person is toch wel één van mijn favoriete hip-hop nummers.

The the viking is een hatert (ik zeg het even zodat R&P het niet meer hoeft te doen )

Had dan 3-5 gestemd.

Yann Samsa
? Dus nu stem je toch op Steady...

WTF, nou raak ik in de war. Nee, dat doe ik niet. Jezus, wakker worden Niels... Weer terugveranderd, bedankt...

Gast
geplaatst: vandaag om 23:19 uur

geplaatst: vandaag om 23:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.