Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)
zoeken in:
0
geplaatst: 11 mei 2011, 19:54 uur
5. Morphine - The Saddest Song vs. Animals - House of the Rising Sun
Lastige... aan elkaar gewaagd dus ik ga voor de underdog:
1-0
Lastige... aan elkaar gewaagd dus ik ga voor de underdog:
1-0
0
Lukk0
geplaatst: 11 mei 2011, 20:03 uur
3-4
Stond ook op mijn lijstje, maar is dus toch genomineerd
Stond ook op mijn lijstje, maar is dus toch genomineerd

0
geplaatst: 11 mei 2011, 20:39 uur
Ach, laat maar, het is etenstijd en niet iedereen is online.. Het komt wel. 
Bij de vorige Ko's was het ook niet zo druk.

Bij de vorige Ko's was het ook niet zo druk.
0
geplaatst: 11 mei 2011, 21:28 uur
Ik vind het overigens wel grappig - niet aanvallend bedoeld - dat je een nummer als Stem/Long Stem saai vindt, terwijl House Of Rising Sun bijna het hele nummer op dezelfde, open akkoorden doorratelt - niet dat dat het automatisch saai maakt, maar toch één van de factoren. Wat maak Stem/Long Stem dan zo saai voor je?
0
geplaatst: 11 mei 2011, 21:35 uur
hoi123 schreef:
Ik vind het overigens wel grappig - niet aanvallend bedoeld - dat je een nummer als Stem/Long Stem saai vindt, terwijl House Of Rising Sun bijna het hele nummer op dezelfde, open akkoorden doorratelt - niet dat dat het automatisch saai maakt, maar toch één van de factoren. Wat maak Stem/Long Stem dan zo saai voor je?
(quote)
Ten eerste ik vind elektronische muziek gewoon saai en Dj Shadow is geen uitzondering erop
Ten Tweede is House of The Rising Sun gewoon een ijzersterke sixties classic
Ten Derde het duurt te lang
0
Yann Samsa
geplaatst: 11 mei 2011, 21:38 uur
House Of The Rising Sun is een verdiende klassieker, niet meer. Morphine heerst subliem.
Elektronische muziek wordt nog al te vaak afgedaan als 'saai' en gezien als 'no-muziek' omdat het 'allemaal met computers wordt gemaakt'. Nu beweer ik niet dat laxus dit zegt, het is effe een algemene vaststelling die ik wil delen
Een vaststelling die ik nogal vervelend vind trouwens, hoewel ik vroeger net hetzelfde dacht...
Elektronische muziek wordt nog al te vaak afgedaan als 'saai' en gezien als 'no-muziek' omdat het 'allemaal met computers wordt gemaakt'. Nu beweer ik niet dat laxus dit zegt, het is effe een algemene vaststelling die ik wil delen

Een vaststelling die ik nogal vervelend vind trouwens, hoewel ik vroeger net hetzelfde dacht...
0
geplaatst: 11 mei 2011, 21:40 uur
Tja ook niet alle elektronische muziek is slecht maar het merendeel is niet voor mij bestemd
0
geplaatst: 11 mei 2011, 22:06 uur
6. Depeche Mode - Enjoy the Silence vs. Queens of the Stone Age - Song for the Dead
0-0
0-0
0
geplaatst: 11 mei 2011, 22:11 uur
oke
7-8
7-8
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 11 mei 2011, 22:13 uur