Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)
zoeken in:
0
geplaatst: 27 mei 2011, 22:22 uur
4-2
Dat ik nog eens op DIre Straits zou stemmen... maar die ander is al helemaal een draak van een nummer.
Dat ik nog eens op DIre Straits zou stemmen... maar die ander is al helemaal een draak van een nummer.

0
geplaatst: 27 mei 2011, 23:09 uur
249. Roy Orbison - A Love So Beautiful vs. Dire Straits - Tunnel of Love
5-5
Allermooiste nummer van The Big O
En jij gaat nu eerst je mond spoelen
5-5
Allermooiste nummer van The Big O

Arrie schreef:
En jij gaat nu eerst je mond spoelen

0
geplaatst: 28 mei 2011, 00:19 uur
0
geplaatst: 28 mei 2011, 00:47 uur
5-7
met pijn in het hart
. Dat ik ooit tegen een nummer van the Big 'O' zou stemmen, maar het nummer van Dire Straits vind ik toch echt mooier.
Dit was de zwaarste battle uit de eerste ronde! (wat mij betreft dan)
met pijn in het hart
. Dat ik ooit tegen een nummer van the Big 'O' zou stemmen, maar het nummer van Dire Straits vind ik toch echt mooier.Dit was de zwaarste battle uit de eerste ronde! (wat mij betreft dan)
0
geplaatst: 28 mei 2011, 00:50 uur
0
geplaatst: 28 mei 2011, 01:03 uur
0
geplaatst: 28 mei 2011, 01:21 uur
Kees-Jan schreef:
5-7
met pijn in het hart
. Dat ik ooit tegen een nummer van the Big 'O' zou stemmen, maar het nummer van Dire Straits vind ik toch echt mooier.
Dit was de zwaarste battle uit de eerste ronde! (wat mij betreft dan)
5-7
met pijn in het hart
. Dat ik ooit tegen een nummer van the Big 'O' zou stemmen, maar het nummer van Dire Straits vind ik toch echt mooier.Dit was de zwaarste battle uit de eerste ronde! (wat mij betreft dan)
Neeeeeeh, Kees-Jan

0
geplaatst: 28 mei 2011, 01:24 uur
Je weet maar nooit met die K.O. in de nacht. Maar neem aan dat er stemmers zijn die stoned thuis komen en gewoon Marley gaan stemmen.Dus snel mijn punt want ik ga slapen. Gekke Arrie 
3-1

3-1
0
geplaatst: 28 mei 2011, 01:29 uur
sheep67 schreef:
Je weet maar nooit met die K.O. in de nacht. Maar neem aan dat er stemmers zijn die stoned thuis komen en gewoon Marley gaan stemmen.Dus snel mijn punt want ik ga slapen. Gekke Arrie
3-1

3-1

* denotes required fields.