Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)
zoeken in:
0
geplaatst: 28 mei 2011, 16:49 uur
niels94 schreef:
5 bedoel je toch?
5 bedoel je toch?
Nee, 6. Dat was tijdens de vorige edities ook zo.
0
geplaatst: 28 mei 2011, 17:14 uur
chevy93 schreef:
Waar hebben jullie die andere beluisterd?
chevy93 schreef:
Niemand? Het is mij wel weer duidelijk...
Het ging om The Pilgrims in battle 254. Maceo & The Macks - Soul Power '74 vs. The Pilgrims - Children of Today
Dat was een nominatie van mij.
Ik weet heel zeker dat niemand dit nummer heeft beluisterd (of zeker niet volledig, omdat DjFrankie nog wel een link naar een stuk van 30 seconden had gevonden).
Helaas moest ik vandaag weg, maar ik had wel een link naar een volledige (live) versie.
Alleen Deric Raven zou het numer kunnen kennen aangezien het in zijn "eerste cd collectie" zat.
Heel erg jammer dit alles, terwijl veel mensen hier altijd zeggen dat men eerst een nummer volledig moet luisteren voor men kan oordelen. Uiteraard kan het je smaak niet zijn, dan geen probleem. Maar al die tegenstemmen hebben nooit allemaal dit nummer beluisterd.
Tja...dat is natuurlijk wel het probleem als je een nominatie aandraagt die schijnbaar niet echt bekend is.
Nou ja, een goede les voor de volgende keer, laten we maar zeggen

0
geplaatst: 28 mei 2011, 17:21 uur
DjFrankie schreef:
chevy93 schreef:
Zoals al eerder gepost,
hier een stukje
Ik heb die een stukje geluisterd voor zover het kon, Can't Resist is een prima nummer van Pilgrims, dit kon me niet zo pakken.
Maar inderdaad denk ik dat niemand anders de moeite heeft genomen om dit te luisteren.
chevy93 schreef:
Zoals al eerder gepost,
hier een stukje
Ik heb die een stukje geluisterd voor zover het kon, Can't Resist is een prima nummer van Pilgrims, dit kon me niet zo pakken.
Maar inderdaad denk ik dat niemand anders de moeite heeft genomen om dit te luisteren.
In ieder geval bedankt dat je de moeite hebt genomen, Frank

Maar juist dat begin was niet representatief voor dat nummer, aangezien dat nummer juist het hardste nummer uit het Pilgrims oeuvre is.
De zanger van The Pilgrims, Reniet Vrieze heeft een superzware (nog erger dan Tom Waits) zangstem en die is gewoonweg prachtig.
Ik heb hun cd "Red" hier liggen en dat is met afstand het beste album wat een Nederlandse formatie ooit heeft uitgebracht.
Helaas kreeg gitarist Persijn Joling (nee, geen familie van) in 2005 een herseninfarct

Want Reniet en Persijn waren toen juist bezig met het afmixen van nieuwe nummers waar ze al 4 jaar mee bezig waren.
In 2006 zouden ze alles gaan uitbrengen en weer gaan touren.
Daar was ik zeker weten bij geweest, helaas liep alles anders.
0
geplaatst: 28 mei 2011, 17:23 uur
5-5
P.S. Ik heb nog maar 2 nominaties over
Ik was ook de laatste (en die mocht er maar 12 nomineren).
Ach ja, ik had ook niet het idee dat er veel van door zouden gaan.
P.S. Ik heb nog maar 2 nominaties over

Ik was ook de laatste (en die mocht er maar 12 nomineren).
Ach ja, ik had ook niet het idee dat er veel van door zouden gaan.
0
geplaatst: 28 mei 2011, 17:26 uur
5-6
Look Out, Look Out, ik onderschat het altijd, maar als ik het weer luister kom ik er weer achter wat een prachtig nummer het is
Look Out, Look Out, ik onderschat het altijd, maar als ik het weer luister kom ik er weer achter wat een prachtig nummer het is
0
geplaatst: 28 mei 2011, 17:43 uur
Leuk dat Lookout, Lookout door is 
Deze battle is heel erg moeilijk, vind de ene erg mooi en de andere erg vet, lekker funky.
Ik denk toch dat ik Rob ga blijmaken
0-3

Deze battle is heel erg moeilijk, vind de ene erg mooi en de andere erg vet, lekker funky.
Ik denk toch dat ik Rob ga blijmaken

0-3
0
geplaatst: 28 mei 2011, 18:10 uur
0-5
Family Rap
Reijersen, nog steeds bedankt van de tip bij Super-Tiptopper, geniale nummers
Family Rap
Reijersen, nog steeds bedankt van de tip bij Super-Tiptopper, geniale nummers
0
geplaatst: 28 mei 2011, 18:19 uur
4. Red House Painters - Medicine Bottle vs. Cunninlynguists – The Gates