Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)
zoeken in:
0
geplaatst: 28 mei 2011, 22:10 uur
Poeha schreef:
Ik snap überhaupt niet wat mensen nou zo goed vinden aan bands als Arcade Fire, The National en dat soort muzak.
Ik snap überhaupt niet wat mensen nou zo goed vinden aan bands als Arcade Fire, The National en dat soort muzak.
Ach ze zijn niet slecht die bands maar goed is ook anders
0
geplaatst: 28 mei 2011, 22:12 uur
@Poeha, wat is jouw criterium voor ''muzak''? Doet mij denken aan tamme, gladde warenhuismuziek en als Arcade Fire iets niet is..
0
geplaatst: 28 mei 2011, 22:13 uur
Ik zeg ook niet dat ze slecht zijn, maar ze worden hier over het algemeen hoog gewaardeerd.
Zelf vind ik het middelmatige bands met een enkele uitschieter naar boven.
Ach hoi123, een criterium heb ik daar niet voor het is meer het gevoel.
Ik vind het nogal veel van hetzelfde, net als bij Pink Floyd.....maar we dwalen af.
7. Arcade Fire - Neighbourhood #2 (Laika) vs. Van Halen - Runnin' With The Devil
4-4
Zelf vind ik het middelmatige bands met een enkele uitschieter naar boven.
Ach hoi123, een criterium heb ik daar niet voor het is meer het gevoel.
Ik vind het nogal veel van hetzelfde, net als bij Pink Floyd.....maar we dwalen af.
7. Arcade Fire - Neighbourhood #2 (Laika) vs. Van Halen - Runnin' With The Devil
4-4
0
geplaatst: 28 mei 2011, 22:15 uur
Natuurlijk kan je het middelmatig vinden. Snapte gewoon niet waarom je het muzak noemde. 
Ik vrees wel dat ik nooit zal begrijpen dat je bands als Toto niet veel van hetzelfde vindt, maar Arcade Fire wel. Maar lang leve het recht op meningsverschil.

Ik vrees wel dat ik nooit zal begrijpen dat je bands als Toto niet veel van hetzelfde vindt, maar Arcade Fire wel. Maar lang leve het recht op meningsverschil.
0
geplaatst: 28 mei 2011, 22:19 uur
Arcade Fire heeft een zware tegenstander. Ik ben meer van de generatie 70-80 en Runnin' With The Devil is toch wel een klassieker in zijn soort.
Het ligt misschien ook vaak aan de leeftijd van de stemmers.............
Het ligt misschien ook vaak aan de leeftijd van de stemmers.............
0
geplaatst: 28 mei 2011, 22:21 uur
sheep67 schreef:
Arcade Fire heeft een zware tegenstander. Ik ben meer van de generatie 70-80 en Runnin' With The Devil is toch wel een klassieker in zijn soort.
Klopt als een bus Sheep
0
geplaatst: 28 mei 2011, 22:24 uur
Zo hoort het.
8. Pixies – Debaser vs. R.E.M. - Country Feedback
1-0
8. Pixies – Debaser vs. R.E.M. - Country Feedback
1-0

0
geplaatst: 28 mei 2011, 23:13 uur
0
Yann Samsa
geplaatst: 29 mei 2011, 00:02 uur
Country Feedback
Waarom...
"I was central, I had control, I lost my head. I need this! Crazy what you could have had..."
Waarom..."I was central, I had control, I lost my head. I need this! Crazy what you could have had..."
0
geplaatst: 29 mei 2011, 00:06 uur
9. The Smiths- There Is A Light That Never Goes Out vs. Wilson Pickett - In The Midnight Hour
0-1
0-1
* denotes required fields.