MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)

zoeken in:
#koen
Lastige keuze! Allebei niet veel aan...

4-2

Voor de geïnteresseerden: morgenavond treedt The Black Heart Procession op in het Patronaat, Haarlem.

Echt? Zijn er nog kaartjes te koop?

5-4

6-4

Voor de geïnteresseerden: vanavond treedt The Black Heart Procession op in de Effenaar; Eindhoven.

7-4

Voor de geïnteresseerden, ik heb morgen een BBQ. Maar die is helaas uitverkocht.

Ozric Spacefolk

64. Bruce Springsteen - Highway Patrolman vs. Stevie Wonder - Living For the City
0-1

Ozric Spacefolk
1-1

1-4

chevy93 schreef:
7-4

Voor de geïnteresseerden, ik heb morgen een BBQ. Maar die is helaas uitverkocht.

Shit ik wou net wat kaartjes kopen, jammer

2-5

65. Wu-Tang Clan - Shame On A Nigga vs. Joanna Newsom - Sprout and the Bean

0-1, Joanna Newsom komt sowieso niet verder dan de volgende ronde, maar het feit dat Wu-Tang Clan old-school hiphop is, geeft haar in ieder geval deze ronde nog een kans.

2-1 Allebei Niet my cup of tea

2-2 jammere loting

Als Laxus op hiphop gaat stemmen is het wel heel erg gesteld met hem.

hoi123 schreef:
Als Laxus op hiphop gaat stemmen is het wel heel erg gesteld met hem.

Is nog altijd beter dan Joanna Newsom

#koen
4-2

5-2

Allebei fijne nummers, maar Shame on a Nigga nog net wat fijner. (sorry Roeland...)

Jezus wat lastig zeg... Beide top nummers. Dan toch maar voor Newsom, duidelijk het mooiste nummer van de plaat. Als het C.R.E.A.M. was geweest had ze verloren

5-3

Arrie schreef:
5-2 (sorry Roeland...)
niels94 schreef:
Newson,

Jullie maken me verdrietig.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:04 uur

geplaatst: vandaag om 22:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.