Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juni 2011, 19:35 uur
17. Talk Talk - Living in Another World vs. Deep Purple - Child In Time
Ja....excuses
Nu dan..........0-1 nipt
Ja....excuses

Nu dan..........0-1 nipt
0
geplaatst: 7 juni 2011, 19:38 uur
2-6
Mijn favoriete Talk Talk nummer
Child in Time is een zogenaamde ''klassieker'' die gewoon gejat is van It's A Beatiful Day - Bombay

Child in Time is een zogenaamde ''klassieker'' die gewoon gejat is van It's A Beatiful Day - Bombay

0
geplaatst: 7 juni 2011, 19:40 uur
Ataloona schreef:
2-6
2-6

Maar child in time is wel effe een paar klasse beter dan It's A Beatiful Day - Bombay
0
geplaatst: 7 juni 2011, 19:43 uur
Bombay Calling bedoel je? Tja, dat vind jij. Ik vind Child in Time niet zo sterk. Half van Bombay Calling gejat, en eigenlijk is het gewoon een stuk muziek, en dan nog een keer dat stuk precies herhaald. Nog ergens een solootje ertussendoor, en dat is het dan... 
Overigens lang niet mijn favoriete Talk Talk-nummer maar ik vind elk Talk Talk-nummer beter dan Child in Time.

Overigens lang niet mijn favoriete Talk Talk-nummer maar ik vind elk Talk Talk-nummer beter dan Child in Time.
0
laxus11 schreef:
Maar child in time is wel effe een paar klasse beter dan It's A Beatiful Day - Bombay
Inderdaad, want er zitten van die coole elektrische gitaren en knappe solo's en gilletjes in enzo.Maar child in time is wel effe een paar klasse beter dan It's A Beatiful Day - Bombay
4-6 en hoop met alle macht dat de revanche zo doorgaat.
0
Arrie schreef:
Bombay Calling bedoel je? Tja, dat vind jij. Ik vind Child in Time niet zo sterk. Half van Bombay Calling gejat, en eigenlijk is het gewoon een stuk muziek, en dan nog een keer dat stuk precies herhaald. Nog ergens een solootje ertussendoor, en dat is het dan...
Een van de beste nummers allertijden Arrie

0
geplaatst: 7 juni 2011, 19:44 uur
Samen met Bohemian Rhapsody, Stairway to Heaven en Hotel California zeker? 

0
geplaatst: 7 juni 2011, 19:47 uur
De tussenstand zakt weg:
4-6
Wie gaat er orde op zaken stellen?
4-6
Wie gaat er orde op zaken stellen?
0
geplaatst: 7 juni 2011, 19:49 uur
hoi123 schreef:
4-6 en hoop met alle macht dat de revanche zo doorgaat.
(quote)
Inderdaad, want er zitten van die coole elektrische gitaren en knappe solo's en gilletjes in enzo.4-6 en hoop met alle macht dat de revanche zo doorgaat.
Inderdaad

0
geplaatst: 7 juni 2011, 19:57 uur
18. Herbert Grönemeyer - Halt Mich vs. Pink Floyd – Wish You Were Here
0
geplaatst: 7 juni 2011, 19:58 uur
5-7
Weer zo'n oerklassieker door
5-7
Weer zo'n oerklassieker door

* denotes required fields.