Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)
zoeken in:
0
Choo Choo
geplaatst: 10 juni 2011, 18:09 uur
2-2
Vind het trouwens niet de beste van Janis Ian, jammer dat bijvoorbeeld Society's Child er niet tussen staat!!
Vind het trouwens niet de beste van Janis Ian, jammer dat bijvoorbeeld Society's Child er niet tussen staat!!
0
geplaatst: 10 juni 2011, 18:41 uur
Hoi hoi123, er zit een foutje in je lijst wat betreft twee van mijn nominaties.
Johnny Cash (When the Man Comes Around) heeft zijn battle gewonnen tegen the Cure (Pictures of You) en Otis Redding (These Arms of Mine) heeft zijn battle verloren tegen Pink Floyd ( Goodbye Blue Sky).
Johnny Cash in de loting invullen op de plaats van the Cure (battle 31) en Pink Floyd op de plaats van Otis Redding (battle 7)?
Johnny Cash (When the Man Comes Around) heeft zijn battle gewonnen tegen the Cure (Pictures of You) en Otis Redding (These Arms of Mine) heeft zijn battle verloren tegen Pink Floyd ( Goodbye Blue Sky).
Johnny Cash in de loting invullen op de plaats van the Cure (battle 31) en Pink Floyd op de plaats van Otis Redding (battle 7)?
0
geplaatst: 10 juni 2011, 18:43 uur
Ik bewerk ze over een halfuurtje, moet nu weg. Dankuwel en sorry voor de fout. 

0
geplaatst: 10 juni 2011, 18:45 uur
Wat ik me afvraag: hoe kunnen al die fouten gemaakt worden in de winnaarslijst? Als ik een nieuwe ronde moet maken voor de Song KO, dan ga ik alle battles na en noteer de winnaars. Fouten maken kan bijna niet op die manier. Hoe gaat het hier in zijn werk?
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 10 juni 2011, 18:53 uur
7-5 voor de underdog, al vind Seed echt een geweldig nummer... (ooit nog gecoverd)
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 10 juni 2011, 19:09 uur
hahaha, altijd. Van Black Metal tot onvervalste hip-hop/funk..
0
geplaatst: 10 juni 2011, 19:41 uur
remcodulac schreef:
Allebei goed. Keuze hangt van je persoonlijk voorkeur af.
Allebei goed. Keuze hangt van je persoonlijk voorkeur af.
Vind ze allebei ook goed maar Janis is net iets beter
0
geplaatst: 10 juni 2011, 20:03 uur
7-7 Omdat die gewoon beter is inderdaad. 
Ik vind je nog wel lief hoor Rob.
Wel jammes voor Tomatosz dat ze nu aan het werk is, kan ze d'r nominatie niet doorstemmen. 

Ik vind je nog wel lief hoor Rob.
Wel jammes voor Tomatosz dat ze nu aan het werk is, kan ze d'r nominatie niet doorstemmen. 
0
geplaatst: 10 juni 2011, 20:12 uur
3. Deep Purple - Child In Time vs. Slint - Good Morning Captain
0-1
0-1
* denotes required fields.