Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)
zoeken in:
0
geplaatst: 11 juni 2011, 16:07 uur
6-3
Saai nummer van Stevie tegen een geweldig nummer van The Knife
Saai nummer van Stevie tegen een geweldig nummer van The Knife

0
geplaatst: 11 juni 2011, 16:21 uur
15. The Waterboys - The Whole Of The Moon vs. Roberta Flack - The First Time Ever I Saw Your Face
0
geplaatst: 11 juni 2011, 16:21 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Okay prima. Ik vind het slechte zangeressen en wat van ik van ze ken, zijn slechte covers.
Maar, ik zal me vergissen...
Ik dacht altijd dat het een beetje in de richting Spice Girls zat.
Sorry, als ik iemand beledigde...
Okay prima. Ik vind het slechte zangeressen en wat van ik van ze ken, zijn slechte covers.
Maar, ik zal me vergissen...
Ik dacht altijd dat het een beetje in de richting Spice Girls zat.
Sorry, als ik iemand beledigde...
Even hierop reageren, het is immers mijn nominatie. De muziek van All Saints zit inderdaad wel een beetje in de richting van de Spice Girls, en echt goede zangeressen zijn het inderdaad ook niet. Pure Shores is echter de grote uitschieter in hun oeuvre, dankzij de prachtige productie van William Orbit, die ook het gehele (eveneens mooie) album Ray of Light van Madonna heeft geproduceerd. William Orbit maakt voor mij het nummer zo goed, niet de All Saints zelf.

Ik had echter nooit verwacht dat het nummer zó ver zou komen, en zelfs nog redelijk zou kunnen meekomen tegen Pink Floyd.

0
geplaatst: 11 juni 2011, 16:23 uur
Arrie schreef:
Even hierop reageren, het is immers mijn nominatie. De muziek van All Saints zit inderdaad wel een beetje in de richting van de Spice Girls, en echt goede zangeressen zijn het inderdaad ook niet. Pure Shores is echter de grote uitschieter in hun oeuvre, dankzij de prachtige productie van William Orbit, die ook het gehele (eveneens mooie) album Ray of Light van Madonna heeft geproduceerd. William Orbit maakt voor mij het nummer zo goed, niet de All Saints zelf.
Ik had echter nooit verwacht dat het nummer zó ver zou komen, en zelfs nog redelijk zou kunnen meekomen tegen Pink Floyd.
(quote)

Had bijna een grote stunt kunnen worden

0
geplaatst: 11 juni 2011, 16:25 uur
4-1 ik weet dat het je nummer 1 is Arrie, maar dat gat in de maan is gewoon werelds.
Gatver de gatver 2x Pink Floyd door, ik neem sommigen van jullie maar niet meer al te serieus hier
En dan ook nog zo'n flauw nummer van Stevie (die toch al overgewaardeerd wordt) door tegen het magistrale Silent Shout van The Knife
(daar ben ik het zeker eens met stoepkrijt).
Gatver de gatver 2x Pink Floyd door, ik neem sommigen van jullie maar niet meer al te serieus hier

En dan ook nog zo'n flauw nummer van Stevie (die toch al overgewaardeerd wordt) door tegen het magistrale Silent Shout van The Knife
(daar ben ik het zeker eens met stoepkrijt).
0
Yann Samsa
geplaatst: 11 juni 2011, 16:35 uur
9-1 
Sorry Arrie, Roberta verdient het - maar The Whole Of The Moon is fenomenaal
Jammer van The Knife. Silent Shout is een topnummer...
16. Massive Attack – Angel vs. Queen – Innuendo
1-0

Sorry Arrie, Roberta verdient het - maar The Whole Of The Moon is fenomenaal

Jammer van The Knife. Silent Shout is een topnummer...
16. Massive Attack – Angel vs. Queen – Innuendo
1-0
0
geplaatst: 11 juni 2011, 16:38 uur

Ik ga even stilletjes in een hoekje zitten huilen. Wel lief dat jullie je nog verontschuldigen.

* denotes required fields.