Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2011, 13:50 uur
44. Mobb Deep - Hell on Earth vs. The dB's - Black and White
0-1
0-1
0
geplaatst: 14 mei 2011, 15:10 uur
45. Exuma - Mama Loi, Papa Loi vs. The Cure - Fascination Street
0
MindRuler
geplaatst: 14 mei 2011, 15:12 uur
Hoef die exuma niet eens te beluisteren.
Fascination Street
0 - 1
Fascination Street

0 - 1
0
geplaatst: 14 mei 2011, 15:17 uur
Inderdaad, zo werkt het niet. Hoe goed je het nummer ook vindt, het andere nummer moet ook altijd beluisterd worden, al valt het natuurlijk niet te controleren.
0
geplaatst: 14 mei 2011, 15:26 uur
0-5
Wat is er trouwens zo erg aan Exuma? Ik vind het geen slecht nummer, hoor. En zeker niet zo slecht als sommigen hier doen voorkomen.
Wat is er trouwens zo erg aan Exuma? Ik vind het geen slecht nummer, hoor. En zeker niet zo slecht als sommigen hier doen voorkomen.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 mei 2011, 15:26 uur
0-6 vreemd nummer Exuma, niet slecht maar niet mijn smaak
0
Yann Samsa
geplaatst: 14 mei 2011, 15:34 uur
Eigenlijk was het nog maar 0-4, de ongeldige stemmen niet meetellen. 1-4 met mijn stem erbij, want Exuma kan me zeker charmeren.
Verder ook nog een stem voor Mobb Deep. Eén van de mindere 80's band die een Hip-Hop klassieker eruitknalt. Wat Rob zegt (cf. jullie weten niks.)
46. Radiohead - Karma Police vs. Lou Reed - Coney Island Baby
4-1
The story of love might see you through... 
Dat heerlijk wegdromen bij die beginnende gitaarlijnen.
De tekst, de stem, de sfeer...
Het zal niet baten, alweer één van m'n nominaties die eruit zal vliegen. Ach,gelukkig nog tegen een ander topnummer als 'Karma Police'.
Saaie laxus
Verder ook nog een stem voor Mobb Deep. Eén van de mindere 80's band die een Hip-Hop klassieker eruitknalt. Wat Rob zegt (cf. jullie weten niks.)
4-1
Het zal niet baten, alweer één van m'n nominaties die eruit zal vliegen. Ach,gelukkig nog tegen een ander topnummer als 'Karma Police'.
laxus11 schreef:
Saaie Reed
Saaie Reed
Saaie laxus
0
geplaatst: 14 mei 2011, 15:37 uur
De eerste 4 minuten van Coney Island Baby zijn behoorlijk saai, daarna wordt het wel beter. Toch vind ik het nummer maar matig. En laat ik Karma Police nou juist geweldig vinden!
5-1
5-1
0
geplaatst: 14 mei 2011, 15:37 uur
Wederom een prachtig nummer dat ik eruit moet stemmen, omdat de andere zowaar nog mooier is. 
6-1

6-1
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 mei 2011, 15:39 uur
Ferre Clabau schreef:
Eigenlijk was het nog maar 0-4, de ongeldige stemmen niet meetellen. 1-4 met mijn stem erbij, want Exuma kan me zeker charmeren.
4-1
4-1
Zijn wel meer van die verrassingen hier
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 mei 2011, 15:50 uur
47. The Boxer Rebellion - Step Out of the Car vs. Ólafur Arnalds -Haegt, Kemur Ljosid
Beide goed, Boxer Rebellion ga ik dinsdag in E' hoven zien .
1-0 Olafur is ook prima nummer
Beide goed, Boxer Rebellion ga ik dinsdag in E' hoven zien .
1-0 Olafur is ook prima nummer
0
Yann Samsa
geplaatst: 14 mei 2011, 15:50 uur
47. The Boxer Rebellion - Step Out Of The Car vs. Ólafur Arnalds - Haegt, Kemur Ljósid
1-1
1-1
0
geplaatst: 14 mei 2011, 15:51 uur
Ik zou dolgraag The Boxer Rebellion in de volgende ronde zien, maar dat andere nummer is echt prachtig! Mooie clip ook.
Met pijn in het hart: 1-3
Met pijn in het hart: 1-3
* denotes required fields.