Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#3)
zoeken in:
0
geplaatst: 16 mei 2011, 09:42 uur
Arrie schreef:
Overigens was er een regel dat nummers niet langer dan 20 minuten mogen duren... Echoes gaat daar overheen, dat nummer is 23,5 minuut.
Eén mogelijkheid: De singleversie gebruiken. Die duurt 16:30. Overigens was er een regel dat nummers niet langer dan 20 minuten mogen duren... Echoes gaat daar overheen, dat nummer is 23,5 minuut.

0
#koen
geplaatst: 16 mei 2011, 09:59 uur
2-3
Nee hoor, de andere mogelijkheid is om Runnin' gewoon door te laten gaan
chevy93 schreef:
(quote)
Eén mogelijkheid: De singleversie gebruiken. Die duurt 16:30.
Nee hoor, de andere mogelijkheid is om Runnin' gewoon door te laten gaan

0
geplaatst: 16 mei 2011, 10:03 uur
Inderdaad, omdat er niet specifiek de singleversie bij is vermeld (en dat waarschijnlijk ook niet de bedoeling was), vind ik dat The Pharcyde gewoon door mag gaan. Regels zijn regels. 

0
geplaatst: 16 mei 2011, 10:57 uur
Wat een gemierenneuk hier over regels trouwens. Die regel is bedoeld om te voorkomen dat er allerlei obscure nummers van een uur, die toch niemand helemaal zou luisteren, genomineerd worden, maar Echoes kent iedereen...
0
geplaatst: 16 mei 2011, 13:51 uur
Titmeister schreef:
Wat een gemierenneuk hier over regels trouwens. Die regel is bedoeld om te voorkomen dat er allerlei obscure nummers van een uur, die toch niemand helemaal zou luisteren, genomineerd worden, maar Echoes kent iedereen...
Maar 20 minuten is ook al erg lang en bovendien vind ik het nogal raar om te zeggen dat Echoes wel door mag omdat ''iedereen die kent'' (ik heb het nummer overigens nog nooit helemaal beluisterd). Ik pleit voor The Pharcyde door.Wat een gemierenneuk hier over regels trouwens. Die regel is bedoeld om te voorkomen dat er allerlei obscure nummers van een uur, die toch niemand helemaal zou luisteren, genomineerd worden, maar Echoes kent iedereen...
3-0 overigens, en ruim. Evanescense vind ik echt vreselijk.

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 16 mei 2011, 14:03 uur
Evanescence vind ik ook waanzinnig slecht...
Ik zou anders nooit op zoiets raars als The Pixies stemmen, maar het moet maar...
4-0
Ik zou anders nooit op zoiets raars als The Pixies stemmen, maar het moet maar...
4-0
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 16 mei 2011, 14:14 uur
hoi123 schreef:
(
(quote)
Maar 20 minuten is ook al erg lang en bovendien vind ik het nogal raar om te zeggen dat Echoes wel door mag omdat ''iedereen die kent'' (ik heb het nummer overigens nog nooit helemaal beluisterd). Ik pleit voor The Pharcyde door.(
Dan had dit eerder kenbaar gemaakt moeten worden (diskwalificatie van Echoes) alvorens de battle van start ging, nu is die gespeeld en Echoes is dus verder.
Bij de New Wave k.o. waren er vook erschillende nummers die door andere users niet als New Wave bestempeld werden, jammer dan ze stonden in de lijst dus speelde gewoon mee..
Je moet nooit achteraf zoiets doen. Maar gewoon zo laten als het gelopen is.
0
geplaatst: 16 mei 2011, 14:15 uur
Ik had al voor de nominaties begonnen gezegd dat nummers langer dan 20 minuten niet mogen. Ik wil inderdaad niet al te veel gaan zeiken over de regels, maar als zo'n regel (hoewel misschien onbewust) genegeerd wordt, vind ik dat zo'n nummer best gediskwalificeerd mag worden.
73. My Chemical Romance - Helena vs. Dr. John - I Walk On Gilded Splinters.
73. My Chemical Romance - Helena vs. Dr. John - I Walk On Gilded Splinters.
0
geplaatst: 16 mei 2011, 14:47 uur
hoi123 schreef:
(quote)
Maar 20 minuten is ook al erg lang en bovendien vind ik het nogal raar om te zeggen dat Echoes wel door mag omdat ''iedereen die kent'' (ik heb het nummer overigens nog nooit helemaal beluisterd). Ik pleit voor The Pharcyde door. Het is geen kwestie van mogen; ik kan moeilijk tegen dat institutionele, bureaucratisch gedoe in iets ludieks als een muziek-KO op deze site. Wat is de reden dat die regel überhaupt is ingesteld? Juist, zoals ik al zei, om te voorkomen dat er obscure nummers van een uur genomineerd worden. Nou is Echoes: A niet obscuur; en B maar iets langer dan de limiet. Dan kun je wel als een of andere stijfkop gaan pleiten voor verwijdering, maar dan ga je voorbij aan het nut van de regel en ben je gewoon regeltjes aan het neuken...
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 16 mei 2011, 14:54 uur
Ik zou zeggen, houd het vriendelijk... En misschien wint Echoes wel de K.O.... Volgende keer nomineer ik Tubular Bells...
En nu de volgende...
En nu de volgende...

0
geplaatst: 16 mei 2011, 14:58 uur
* denotes required fields.