MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Brothers Gonna Work It Out - Top 100 Broers

zoeken in:
MichelDumoulin schreef:
3. Jackson 5 - ABC
(is toch niet The Jacksons)

Vind ik wel. Ze moesten hun naam gedwongen veranderen toen ze van label veranderden, maar het is dezelfde groep.

2. Sly & The Family Stone - Family Affair

Arrie schreef:
(quote)

Vind ik wel. Ze moesten hun naam gedwongen veranderen toen ze van label veranderden, maar het is dezelfde groep.

Klopt, ik heb hem verwijderd, probberde alleen een zetje te geven om het gister nog gedaan te hebben.

Goeiemorgen!

1. Gebroeders Ko - Ik Heb een Toeter op Mijn Waterscooter

MichelDumoulin schreef:
15. Duran Duran - Say a Prayer
(die is toch nog niet geweest??)

Hier zitten geen broers bij !!

Wikipedia schreef:
The group was formed by Nick Rhodes, John Taylor and Stephen Duffy, with the later addition of Roger Taylor and, after numerous personnel changes, Andy Taylor and Simon Le Bon. (None of the Taylors are related, and Roger Taylor is not to be confused with the Queen drummer of the same name.)

Dan toch geen Gebroeders Ko op de nummer 1. Wie bedenkt een mooie nummer 1?

1. Gebroeders Brouwer - Middernacht

pjh1967 schreef:
(quote)

Hier zitten geen broers bij !!

(quote)

Oeps, misschien moet ik eens wat vaker meedoen met muziekquizen, dan had ik dit wellicht geweten. Ik dacht inderdaad dat er minstens 2 van die mannen broers waren.

k.grubs
Deze ging zo snel dat ik het niet kon volgen, leuke lijst. Dat DJFrankie The Vopos terugvindt... Dan prop ik er nog 1 tussen op 26 (die werd overgeslagen)
26. The Mo - Fred Astaire

Jongens, hoe kunnen jullie ze nou vergeten?

Creedence Clearwater Revival - I Put a Spell On You

Edit: Gelukkig, Frank had ze genoemd als CCR.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:42 uur

geplaatst: vandaag om 18:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.