MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1985

zoeken in:
3-3

FYC twee geweldige reguliere albums gemaakt, The Whole of the Moon is ook erg sterk...moeilijk moeilijk...
En als je dan die vorige paar battles ziet

4-4

Prachtige tekst ook. Ik zie niet in hoe een Waterboys-liefhebber dat een slecht nummer kan vinden. Toch niet omdat het de grote hit van de groep is? Daar doen jullie toch niet aan mee zeker ?

DjFrankie (moderator)
4-5 ook ik vind dit de minste van Waterboys, vind het album This Is The Sea verder geweldig, ik heb dit ook met Promised You A Miracle echt het slechtste van New Gold Dream.

ArthurDZ schreef:
4-4

Prachtige tekst ook. Ik zie niet in hoe een Waterboys-liefhebber dat een slecht nummer kan vinden. Toch niet omdat het de grote hit van de groep is? Daar doen jullie toch niet aan mee zeker ?

Nee, 't is gewoon hun enige matige nummer, dat om onbegrijpelijke reden een redelijke hit is geweest. En die van de FYC is een topper, dus dan is de keuze snel gemaakt

Pas. Twee van mijn nominaties die me even lief zijn.

Rotloting

Casartelli (moderator)
6-6 wat DjFrankie en GrafGantz zeggen

8-6
Johny Come Home is een mooi nummer, maar Whole of the Moon is geweldig
Inderdaad een rotloting

12. Propaganda - P-Machinery Vs. The Chameleons - Perfume Garden

1-0

Zephyr
4-0

DjFrankie (moderator)
4-1

13. Tears for Fears - Everybody Wants to Rule the World Vs. Dee C. Lee - See the Day

Zephyr
4-2

DjFrankie (moderator)
4-3

Gast
geplaatst: vandaag om 20:52 uur

geplaatst: vandaag om 20:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.