MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1985

zoeken in:

remcodulac schreef:
Ik denk dat thelion voor Cloudbusting heeft gestemd en dat het dus 4-4 staat.

Dat denk ik niet aangezien we begonnen met 1-0 voor Kate, dus daar kan enkel een 2-0 of 1-1 op komen en het werd een 1-1 dus Marillion (Poeha pakt het dus goed op).

enkel weet ik niet of Friek nu stemt vanuit die 4-4 of vanuit de 3-5

vigil schreef:
(quote)

Dat denk ik niet aangezien we begonnen met 1-0 voor Kate, dus daar kan enkel een 2-0 of 1-1 op komen en het werd een 1-1 dus Marillion.

Maar tussendoor had Arthur dezelfde battle neergezet en was met 0-1 begonnen en als dat het enige is wat thelion gezien heeft...

PM gestuurd.

Ik stem Kate Bush.

remcodulac schreef:
(quote)

Maar tussendoor had Arthur dezelfde battle neergezet en was met 0-1 begonnen en als dat het enige is wat thelion gezien heeft...

ah op die manier, het zou overigens ook fijn zijn als mensen zodra hun post geplaatst is nog even terug kijken...

Aangezien het nu lunchtijd is en ik misschien te laat ben als ik weer terug ben:

Mijn stem gaat naar Kate Bush.

Stand:

thelion stemt op Cloudbusting => 6-4

thelion stemt op Kayleigh => 5-5

Euhm, ik stem op Marillion. Dan is het dus 6-5 of 5-6, als ik het goed begrijp.

Jammer trouwens dat alle nummers van Propaganda nu plots weg zijn. Zeker P-Machinery en Duel mochten wat mij betreft de halve finale of finale halen.

Ik stem op Bush: 7-5 of 6-6 derhalve?

Zephyr
vigil schreef:
het zou overigens ook fijn zijn als mensen zodra hun post geplaatst is nog even terug kijken...

precies ! desnoods zet een ieder die stemt, achter de stand een KB of een M om misverstanden te voorkomen.

6-7, ik stem op Kayleigh.

Zie geen reden om te denken dat thelion op Cloudbusting stemt. Van 1-0 kun je onmogelijk naar 1-1 gaan als hij op eerstgenoemde stemt.

De reden is mijn 13:10, chevy.

remcodulac schreef:
(quote)

PM gestuurd.

Zou kunnen, maarrrrr....

starsailor
geplaatst op 15 september 2011, 13:02 uur
1-0

ArthurDZ
geplaatst op 15 september 2011, 13:03 uur
1-1

remcodulac
2-1

thelion
1-1

Allemaal meteen na het plaatsen van de battle (door starsailor) gestemd, dus denk ik toch dat thelion voor Marillion heeft gestemd. Dat Arthur toevallig ook bezig was met het plaatsen van de battle heeft geen invloed gehad, lijkt me.

We zullen zien wat thelion heeft gestemd.
Meestal stemmen thelion en ik hetzelfde

Dat zou heel goed kunnen, maar ik zou er toch graag zekerheid over hebben. Misschien maakt hij een positieve uitzondering voor deze keer.

Zullen we anders gewoon eerst de andere kwartfinales spelen, want het kan nog wel even duren vrees ik.

Of thelions stem wordt voor nu even ongeldig gemaakt (?) dit is wel heel verwarrend

Ik stem iig Kate Bush

7-7 (of wat de stand ook mag zijn)

vigil schreef:
Zullen we anders gewoon eerst de andere kwartfinales spelen, want het kan nog wel even duren vrees ik.

Misschien wel het handigst ja.

2. Kate Bush – Cloudbusting Vs. Marillion – Kayleigh (even in de parkeerstand, waarschijnlijke tussenstand is 7-8)

3. The Waterboys - Don't Bang the Drum Vs. Talk Talk - Life's What You Make It

Twee zeer sterke nummers!

0-1

Zephyr
onmogelijke keuze dit

1-2 WB

Casartelli (moderator)
1-3

2-4, maar wat Zephyr zegt natuurlijk

4-5 weg met Nag Nag

4-6

Battle 2 lossen we inderdaad beter op als thelion weer online is

Bedankt Ranboy voor het rechtzetten van de stand

Gast
geplaatst: vandaag om 14:25 uur

geplaatst: vandaag om 14:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.