Muziek / Muziekgames / Soul Songs KO 2011
zoeken in:
0
geplaatst: 2 oktober 2012, 02:30 uur
pfff, mijn favoriete nummer van Billy Preston, maar er zijn grenzen:
2-1
2-1
0
Mb.
geplaatst: 2 oktober 2012, 13:11 uur
4-5.
..
En de gesproken woorden van Gil zijn zeker gemeend, maar hoe men deze boven de zielsuitstorting van Sam kan verkiezen... tjsah, dat begrijp ik ook niet zo.
..
En de gesproken woorden van Gil zijn zeker gemeend, maar hoe men deze boven de zielsuitstorting van Sam kan verkiezen... tjsah, dat begrijp ik ook niet zo.
0
geplaatst: 2 oktober 2012, 13:12 uur
20 Bill Withers - I Can't Write Left Handed (vs.) Margo Thunder - Expressway to Your Heart
1-0
1-0
0
geplaatst: 2 oktober 2012, 13:13 uur
Tja, ik kan dan weer totaal niet begrijpen dat men A Change Is Gonna Come boven die van Gil of zelfs als het allerbeste (soul)nummer aller tijden ziet.
0
Mb.
geplaatst: 2 oktober 2012, 13:14 uur
2-0 
A Change Is Gonna Come komt vanuit het diepste van de ziel, en nogmaals, hoewel de woorden van de revolutie zeker gemeend zijn, zijn de woorden toch vrij kaal gebracht. Een stukje spoken word, en ja, een vreemde eend in de bijt op het verder zo soulvolle Pieces of a Man.

Arrie schreef:
Tja, ik kan dan weer totaal niet begrijpen dat men A Change Is Gonna Come boven die van Gil of zelfs als het allerbeste (soul)nummer aller tijden ziet.
A Change Is Gonna Come komt vanuit het diepste van de ziel, en nogmaals, hoewel de woorden van de revolutie zeker gemeend zijn, zijn de woorden toch vrij kaal gebracht. Een stukje spoken word, en ja, een vreemde eend in de bijt op het verder zo soulvolle Pieces of a Man.
0
geplaatst: 2 oktober 2012, 13:17 uur
Onzin (op ICB na). De beste soulnummers zijn gemaakt door Curtis Mayfield, Bill Withers, Gil Scott-Heron en Otis Redding.
0
geplaatst: 2 oktober 2012, 14:36 uur
21 Sam Cooke - Bring it On Home to Me (vs.) The Temptations - Papa Was a Rolling Stone
0-1
0-1
0
Mb.
geplaatst: 2 oktober 2012, 16:23 uur
1-4.
Na A Change Is Gonna Come is dit toch zijn beste. Puntje voor de eer.
Na A Change Is Gonna Come is dit toch zijn beste. Puntje voor de eer.

0
geplaatst: 2 oktober 2012, 17:09 uur
Ohja, tot de 5.
22 Adele - Rolling in the Deep (vs.) Ann Peebles - I Pity the Fool
22 Adele - Rolling in the Deep (vs.) Ann Peebles - I Pity the Fool
0
Mb.
geplaatst: 2 oktober 2012, 17:13 uur
1-2. Verdienstelijk nummertje van Adele, maar tegen die strot van Ann kan ze niet op. 

* denotes required fields.