MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Soul Songs KO 2011

zoeken in:
4-5

26 Marvin Gaye & Tammi Terrell - Ain't No Mountain High Enough (vs.) Ann Sexton - You're Losing Me

1-2

Och natuurlijk, Candi Staton die verliest van Prince...

Wel een hele sterke Prince hoor. Ik zou zo 1, 2, 3 niet weten op wie ik gestemd had. De uitschakeling van Teardrops vind ik dan weer een pijnlijke.

Rhythm & Poetry schreef:
Wel een hele sterke Prince hoor. Ik zou zo 1, 2, 3 niet weten op wie ik gestemd had. De uitschakeling van Teardrops vind ik dan weer een pijnlijke.

Kan zijn, maar Prince is zwaar overschat, hoewel dit inderdaad één van zijn weinig mooie nummers is (maar wat mij betreft kan-ie zeker niet tippen aan Candi Staton). En voor wat betreft Teardrops, ach ja, zwakste battle in deze ronde imo. Saai nummer, maar nog net niet zo erg als dat nummer van Minnie.

2-3 Prince

Cured
4-3

4-4

Eindelijk verlost van Teardrops.

4-5

27 Isaac Hayes - Theme From Shaft (vs.) Fela Ransome Kuti & the Africa '70 - Igbe (Na Shit)

Cured
1-0

28 Shirley Brown - Woman to Woman (vs.) Bill Withers - Just the Two of Us

2-1, niet echt een voorkeur...

4-2
Beiden ongeveer evensterk. Hierbij deel ik dus de mening van Angelo. In tegenstelling tot wanneer het om Prince en Stevie gaat.

29 Marvin Gaye - What's Going On (vs.) Sam Dees - Signed, Miss Heroin

0-0

0-1, anders wordt het ook zo voorspelbaar hè!?

Gast
geplaatst: vandaag om 14:02 uur

geplaatst: vandaag om 14:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.