MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Soul Songs KO 2011

zoeken in:

49 Erykah Badu - Green Eyes (vs.) Bobby Womack - Across 110th Street

1-1 voor de underdog

Cured
1-2

50 Rose Royce - Love Don't Live Here Anymore (vs.) Bill Withers - Ain't No Sunshine

Hm

0-1, al mag Rose Royce wat mij betreft deze battle ook winnen.

Jammer dat één van Erykah's beste nummers nu al uitgeschakeld is. Dat nummer van Bobby Womack is ook wel goed, maar 't kan echt niet tippen aan Green Eyes.

Angelo schreef:
0-1, al mag Rose Royce wat mij betreft deze battle ook winnen.

Jammer dat één van Erykah's beste nummers nu al uitgeschakeld is. Dat nummer van Bobby Womack is ook wel goed, maar 't kan echt niet tippen aan Green Eyes.

Echt? Ik vind ze vrijwel even goed.

Hier dan maar 1-1

2-1 maar moeilijke keuze

Naast het feit dat het waarschijnlijk Erykah's meest persoonlijke nummer is, is ook nog eens die opbouw van het nummer geniaal (alleen dat vintageachtige intro al ). Dat is zo briljant in elkaar gezet, en dat terwijl het nummer van Womack niet meer dan de zoveelste in zijn soort is. Niet dat het slecht is, maar er zijn wel meer dergelijke blaxploitationnummers van hetzelfde kaliber.

3-1 erg lastig idd, beiden prachtig

Toch nog iemand die even zegt waar het op staat!! (al kan ik niet sip zijn om het doorstoten van Across 110th Street)

Weer twee stevige klassiekers, dus meer een 'mood-beslissing':

3-2

51 Sly & the Family Stone - Family Affair (vs.) Marvin Gaye - I Want You

0-1

Cured
4-3

52 James Brown - The Payback (vs.) James Brown - It's a Man's Man's Man's World

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 02:50 uur

geplaatst: vandaag om 02:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.