MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Soul Songs KO 2011

zoeken in:

Cured
3-2

toch vanwege de funkyness, hoewel de 1e een prachtige ballad is

4-5

Vind die eerste nog steeds weinig aan.

principal2000 schreef:
(quote)

Ik zou nu dit topic dan maar continu volgen, want je hebt al genoeg goeds gemist.

Maar ik volg het wel, alleen ken ik veel te weinig nummers en aangezien ik op mijn werk geen geluid heb, kan ik niet meestemmen

Dus ik heb nog wat luisterwerk voor de boeg.

Poeha schreef:
(quote)

Maar ik volg het wel, alleen ken ik veel te weinig nummers en aangezien ik op mijn werk geen gekluid heb, kan ik niet meestemmen

Zelfde "probleem" hier. Al ken ik naarmate we verder komen wel steeds meer nummers.

6-5

5 Bill Withers - Ain't No Sunshine (vs.) Michael Jackson - Wanna Be Starting Something

0-1

1-1 sheep

2-1

Je zult het mij niet vaak (nooit) horen zeggen, maar één van Stevie Wonders beste die verliest van dat vreselijke nummer van Roberta Flack? Blegh, zul je net zien dat het enige nummer van haar dat ik vreselijk vind (ik ken alleen haar vijf eerste albums btw), het verst komt. Erg jammer én onterecht!

Cured
3-1

4-1

En Angelo heeft gelijk: het is één van Stevie's beste. De rest van zijn betoog is natuurlijk onzin.

MJ's beste wat mij betreft, maar toch niet goed genoeg

5-1

5-4 Vorige

5-5
Om het spannend te maken.
De twee vorige battles vielen wat mij betreft net niet goed uit. Maar bijna alle nummers zijn aan elkaar gewaagd.

En Angelo is zelf vreselijk. Ik overwoog even om hem tijdelijk te bannen.

Verassende uitslag

6 Stevie Wonder - Village Ghetto Land (vs.) Aretha Franklin - I Never Loved a Man (the Way I Love You)

1-0

Sorry Remco en anderen, ik vind Ain't No Sunshine ook prachtig, was een close call.

2-2

Arrie schreef:
En Angelo is zelf vreselijk.

Ik ook van jou.

Cured
2-3

Gast
geplaatst: vandaag om 12:07 uur

geplaatst: vandaag om 12:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.