Muziek / Muziekgames / Soul Songs KO 2011
zoeken in:
0
Cured
geplaatst: 26 oktober 2012, 09:43 uur
3-2
toch vanwege de funkyness, hoewel de 1e een prachtige ballad is
toch vanwege de funkyness, hoewel de 1e een prachtige ballad is
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 11:03 uur
principal2000 schreef:
Ik zou nu dit topic dan maar continu volgen, want je hebt al genoeg goeds gemist.
(quote)
Ik zou nu dit topic dan maar continu volgen, want je hebt al genoeg goeds gemist.
Maar ik volg het wel, alleen ken ik veel te weinig nummers en aangezien ik op mijn werk geen geluid heb, kan ik niet meestemmen 
Dus ik heb nog wat luisterwerk voor de boeg.
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 11:09 uur
Poeha schreef:
Maar ik volg het wel, alleen ken ik veel te weinig nummers en aangezien ik op mijn werk geen gekluid heb, kan ik niet meestemmen
(quote)
Maar ik volg het wel, alleen ken ik veel te weinig nummers en aangezien ik op mijn werk geen gekluid heb, kan ik niet meestemmen
Zelfde "probleem" hier. Al ken ik naarmate we verder komen wel steeds meer nummers.
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 11:32 uur
6-5
5 Bill Withers - Ain't No Sunshine (vs.) Michael Jackson - Wanna Be Starting Something
0-1
5 Bill Withers - Ain't No Sunshine (vs.) Michael Jackson - Wanna Be Starting Something
0-1
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 11:40 uur
2-1
Je zult het mij niet vaak (nooit) horen zeggen, maar één van Stevie Wonders beste die verliest van dat vreselijke nummer van Roberta Flack?
Blegh, zul je net zien dat het enige nummer van haar dat ik vreselijk vind (ik ken alleen haar vijf eerste albums btw), het verst komt. Erg jammer én onterecht! 
Je zult het mij niet vaak (nooit) horen zeggen, maar één van Stevie Wonders beste die verliest van dat vreselijke nummer van Roberta Flack?
Blegh, zul je net zien dat het enige nummer van haar dat ik vreselijk vind (ik ken alleen haar vijf eerste albums btw), het verst komt. Erg jammer én onterecht! 
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 11:47 uur
4-1
En Angelo heeft gelijk: het is één van Stevie's beste. De rest van zijn betoog is natuurlijk onzin.
En Angelo heeft gelijk: het is één van Stevie's beste. De rest van zijn betoog is natuurlijk onzin.
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 12:52 uur
5-5
Om het spannend te maken.
De twee vorige battles vielen wat mij betreft net niet goed uit. Maar bijna alle nummers zijn aan elkaar gewaagd.
Om het spannend te maken.
De twee vorige battles vielen wat mij betreft net niet goed uit. Maar bijna alle nummers zijn aan elkaar gewaagd.
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 13:58 uur
En Angelo is zelf vreselijk. Ik overwoog even om hem tijdelijk te bannen.
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 13:59 uur
6 Stevie Wonder - Village Ghetto Land (vs.) Aretha Franklin - I Never Loved a Man (the Way I Love You)
1-0
Sorry Remco en anderen, ik vind Ain't No Sunshine ook prachtig, was een close call.
1-0
Sorry Remco en anderen, ik vind Ain't No Sunshine ook prachtig, was een close call.
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 14:09 uur
* denotes required fields.