MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Soul Songs KO 2011

zoeken in:

Mb.
1-4. Als Time een Hip-Hop track was, dan heeft Edwin Starr zojuist de mic geript.

25 . Teddy Pendergrass - When Somebody Loves You Back (vs.) James Brown - Night Train

Moeilijke battle, toch wel: Mr. Love T.K.O. vs. The Godfather of Soul! Ik vind Night Train een aanstekelijk nummer en je hoort dat James nog zoekende is in zijn geluid, want het nummer is meer Soul dan Funk. When Somebody Loves You Back is heel andere koek. Het is meer moderne R&B dan Soul, al heeft de stem van Teddy zoveel warmte dat je haast niet ontkomt aan de Soul. Tsjah. Lastig. Ik ga dan toch voor de ondergewaardeerde Teddy Pendergrass. James Brown komt nog genoeg aan bod.

1-0.

Mb.

Moeilijke battle en dan toch niet kunnen leven met de tussenstand. Sterk Mb.

Mb.
Rhythm & Poetry schreef:
Moeilijke battle en dan toch niet kunnen leven met de tussenstand. Sterk Mb.

..meer de verbazing dat iedereen, althans op het oog, zo makkelijk voor James kiest. Maar leuk geprobeerd, R&P. Ik vind het prima als James doorgaat.

1-4, inderdaad makkelijk

26 . Erma Franklin - Baby, I Love You (vs.) Terence Trent d'Arby - O Divina

1-0

Mb.
2-0. Gelukkig vind ik deze ook zeer makkelijk. Dat andere nummer vind ik echt.... ach, laat ik beleefd zijn: slecht.

Is Erma trouwens de zus van?

Ja, de oudste zus van.

27 . Rose Royce - Love Don't Live Here Anymore (vs.) Minnie Riperton - Come to My Garden

1-0

3-0 waanzinnig goed nummer

28 . Parliament - Bob Gun (Endangered Species) (vs.) Gil Scott-Heron - The Revolution Will Not Be Televised

o-0

0-4

29 . Carole King - It's Too Late (vs.) Anita Baker - Sweet Love
1-0

2-0

Met pijn in m'n hart....

3-0 Beide goed

3-1
Maar beiden goed.

4-1

30 . Rotary Connection - I Am the Blackgold of the Sun (vs.) Earth, Wind & Fire - After the Love is Gone

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 09:20 uur

geplaatst: vandaag om 09:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.