MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Soul Songs KO 2011

zoeken in:
beide prima

2-0

987 . Marvin Gaye - Hitch Hike (vs.) Anthony Joseph & the Spasm Band - His Hands
988 . Geno Washington & the Ram Jam Band - High Heel Sneakers (vs.) Ann Peebles - When I'm In Your Arms
989 . Otis Redding - Shake (vs.) Prince - Cinnamon Girl
990 . Stevie Wonder - Send One Your Love (vs.) Dionne Warwick - Alfie
991 . The Temptations - Psychedelic Shack (vs.) Babyface & Stevie Wonder - How Come, How Long
992 . Nina Simone - Come Ye (vs.) Van Hunt - Hold My Hand
993 . Duffy - Warwick Avenue (vs.) The Supremes - Back in My Arms Again
994 . Sharon Jones & The Dap Kings - 100 Days, 100 Nights (vs.) Sly & the Family Stone - Runnin' Away
995 . Stevie Wonder - Ribbon in the Sky (vs.) The Main Ingredient - Spinnin' Around (It Must be Falling in Love)
996 . Arthur Conley - People Sure Act Funny (vs.) R. Kelly - If I Could Turn Back the Hands of Time
997 . Rick James - Superfreak (vs.) TQ - Westside
998 . Randy Crawford - Knockin' on Heaven's Door (vs.) Curtis Mayfield - Future Song (Love a Good Woman, Love a Good Man)
999 . Aretha Franklin - Rock Steady (vs.) Darondo - Didn't I
1000 . Bobby "Blue" Bland - Cry Cry Cry (vs.) The Four Tops - My Heart is Calling You

986 . The Temptations - Ain't Too Proud to beg (vs.) Don Bryant - The Call of Distress

1-0

4-0

987 . Marvin Gaye - Hitch Hike (vs.) Anthony Joseph & the Spasm Band - His Hands
0-1

Mb.
2-1. Ik ga voor de makkelijke hap in deze.

988 . Geno Washington & the Ram Jam Band - High Heel Sneakers (vs.) Ann Peebles - When I'm In Your Arms

0-1

0-4

989 . Otis Redding - Shake (vs.) Prince - Cinnamon Girl

4-0

990 . Stevie Wonder - Send One Your Love (vs.) Dionne Warwick - Alfie

1-0

991 . The Temptations - Psychedelic Shack (vs.) Babyface & Stevie Wonder - How Come, How Long

1-0

992 . Nina Simone - Come Ye (vs.) Van Hunt - Hold My Hand

Gast
geplaatst: vandaag om 07:11 uur

geplaatst: vandaag om 07:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.