MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Soul Songs KO 2011

zoeken in:

3-1

117 . Barry White - The First, the Last, My Everything (vs.) Homer Banks - Must Be Something You Gave Me

1-0

2-0

Mb.
3-1.

The Walrus of Love brengt me iets te veel van dat kleffe, swoele, toch iets te veel aangezette, R&B-achtige Soul. Nee, dan ga ik toch liever voor het nummer van Homer Banks. Net wat cooler, iets simpeler, maar daarom ook prachtig, ja, puurder. Volgt u me nog? +'je voor Homer, dus.

4-1

118 . Etta James - I'd Rather go Blind (vs.) Amy Winehouse - Back to Black

1-0

Mb.
4-0. En dan geen stem voor Amy; die had ik dan ook wel weer verwacht.

119 . Martha Reeves & the Vandellas - Nowhere to Run (vs.) Marvin Gaye - Ego Trippin' Out

1-0

3-0

4-0

120 . The Temptations - Ain't Too Proud to beg (vs.) Lyn Collings - Rock Me Again and Again and Again and Again

1-1

1-2

1-4

121 . Sam Cooke - Only Sixteen (vs.) Minnie Riperton - Every Time He Comes Around

0-0

2-0

3-0

4-0

122 . Teddy Pendergrass - Love TKO (vs.) Sharon Jones & the Dap Kings - This Land is Your Land

0-1

0-2 beide sterk en jammer van Minnie!

2-2

2-3

2-4

123 . Curtis Mayfield - Underground (vs.) Bettye LaVette - It Ain't Eazy

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 06:09 uur

geplaatst: vandaag om 06:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.