MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Soul Songs KO 2011

zoeken in:

134 . The Supremes - Nothing But Heartaches (vs.) The Meters - People Say
0-1

0-3

135 . Will Downing - A Love Supreme (vs.) Alain Clark - Wonderful Day

1-0

Behoort tot de beste songs van 1988...

Ik vind Alain Clark best wel behoorlijk vervelend.

136 . Alice Russell - Hurry on Now (vs.) Parliament - Livin' the Life

0-0

137 . The Four Tops - (It's the Way) Nature Planned It (vs.) The Temptations - Shakey Ground

1-3
Dit nummer van The Four Tops verdient ook een punt. Lekkere funky Temtations trouwens.

1-4

138 . The Intruders - Cowboys to Girls (vs.) Nino Moschella - Moved On

0-1

Mb.
2-4

139. Bobby Taylor - Oh, I've Been Blessed (vs.) Donny Hathaway - A Song for You

1-0. Ongelukkige loting voor de ondergewaardeerde Bobby Taylor, maar om te voorkomen dat hij genadeloos wordt weggestemd met 0-4 geef ik de beste man mijn stem. Dat verdient hij nog wel.

PS: Maak ik trouwens een vreemde opmerking als ik zeg dat Donny iets weg heeft van Stevie Wonder?

Ja, daag, Bobby is heel lief, maar...

2-2

Mb. schreef:
PS: Maak ik trouwens een vreemde opmerking als ik zeg dat Donny iets weg heeft van Stevie Wonder?
Nee hoor, zeker bij de uithalen of als ze erg diep gaan, tonen ze best wat gelijkenissen. Betekent dit dat je Donny ook niks vindt?

Gast
geplaatst: vandaag om 04:43 uur

geplaatst: vandaag om 04:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.