Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1986
zoeken in:
0
geplaatst: 27 september 2011, 22:06 uur
3-2
vigil schreef:
Wellicht eens tijd voor een 80's nederpop KO?
Zet eerst maar eens wat lager in. Volgens mij is de nederpop KO al twee keer geflopt.Wellicht eens tijd voor een 80's nederpop KO?
0
geplaatst: 27 september 2011, 22:15 uur
chevy93 schreef:
3-2
3-2
(quote)
Zet eerst maar eens wat lager in. Volgens mij is de nederpop KO al twee keer geflopt. Ow dat wist ik niet. Moet toch wel een redelijke kans van slagen hebben met al die hits van Doe Maar, Goede Doel, Frank Boeijen Groep, Toontje Lager. Boudewijn de Groot enzo
0
geplaatst: 27 september 2011, 22:21 uur
vigil schreef:
Ow dat wist ik niet. Moet toch wel een redelijke kans van slagen hebben met al die hits van Doe Maar, Goede Doel, Frank Boeijen Groep, Toontje Lager. Boudewijn de Groot enzo
En 's Volendams trots natuurlijk. Ow dat wist ik niet. Moet toch wel een redelijke kans van slagen hebben met al die hits van Doe Maar, Goede Doel, Frank Boeijen Groep, Toontje Lager. Boudewijn de Groot enzo

0
geplaatst: 27 september 2011, 22:23 uur
chevy93 schreef:
(quote)
En 's Volendams trots natuurlijk.
Uiteraard, Als de morgen is gekomen...
0
geplaatst: 27 september 2011, 22:24 uur
The Cats hebben ook nog wel wat aardige nummers gemaakt inderdaad.
Edit: gaat Vigil er net tussendoor posten...
Edit: gaat Vigil er net tussendoor posten...

0
geplaatst: 27 september 2011, 22:31 uur
5. The Triffids - Wide Open Road Vs. Nits - Bike in Head
0-1
0-1
0
geplaatst: 27 september 2011, 23:11 uur
3-3
Ik vrees het ergste voor mijn nominatie die het in de volgende battle tegen The Smiths moet opnemen. Maar toch mooi dat Cosa Rosa de tweede ronde heeft gehaald....
Ik vrees het ergste voor mijn nominatie die het in de volgende battle tegen The Smiths moet opnemen. Maar toch mooi dat Cosa Rosa de tweede ronde heeft gehaald....
* denotes required fields.