MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1986

zoeken in:
DjFrankie (moderator)
3-2

Heerlijke muziek juist van Jermaine. Wordt er altijd weer erg vrolijk van, zo heeft hij nog wel meer geweldige songs afgeleverd. Maar bij het MuMe publiek zal de opinie vast tegen hem zijn. Is ook meer voor een standaard Top 40 publiek waar ik me wat jaren 80 betreft, ook zeker toe reken. Ik vind de jaren 1984-1989 dan ook veruit de leukste muzikale periode. Toevalligerwijs ook mijn muzikale opgroei jaren. Dat beïnvloed je smaak wel vaak. Ook al kan die jaren later (flink) wijzigen. Wat in mijn geval niet zo is

5. Van Halen - Why Can't This Be Love Vs. Huey Lewis and the News - Stuck With You

1-0

DjFrankie (moderator)
2-0

4-2 geweldige live band

Lewis is ook leuk maar ik ga toch voor Van Halen:

5-2

6. Nick Cave & the Bad Seeds - Long Black Veil Vs. Kim Wilde - You Keep me Hangin' On

Eén van mijn guilty pleasures:

0-1

0-2 Ceasar. Daar heeft ze haar achternaam dus vandaan.

DjFrankie (moderator)
1-2

Eens met Ceasar.

1-3

7. The Smiths – Panic Vs. Status Quo - In The Army Now

1-0

Origineel van In the army now is veel beter.

DjFrankie (moderator)
5-0

DjFrankie (moderator)
8. O.M.D. - We Love You Vs. Kraftwerk - Boing Boom Tschak

0-1 hulde aan degene die deze nomineerde

Gast
geplaatst: vandaag om 01:12 uur

geplaatst: vandaag om 01:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.