Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1986
zoeken in:
0
geplaatst: 8 oktober 2011, 20:11 uur
Halve finales: tot de 11,2 verschil
1. The Smiths- There Is A Light That Never Goes Out Vs. The Smiths - Bigmouth Strikes Again
2. Talk Talk - Living in Another World Vs. Depeche Mode – Stripped
Door een speling van het lot zullen we opnieuw The Smiths tegenkomen in de finale
1. The Smiths- There Is A Light That Never Goes Out Vs. The Smiths - Bigmouth Strikes Again
2. Talk Talk - Living in Another World Vs. Depeche Mode – Stripped
Door een speling van het lot zullen we opnieuw The Smiths tegenkomen in de finale
0
geplaatst: 8 oktober 2011, 20:12 uur
1-0
1-0

0
geplaatst: 8 oktober 2011, 20:25 uur
5-4
Als de loting anders was, zouden we waarschijnlijk een Smiths-finale hebben gehad.
Als de loting anders was, zouden we waarschijnlijk een Smiths-finale hebben gehad.
0
geplaatst: 8 oktober 2011, 20:33 uur
Als het aan mij ligt niet. Die van Talk Talk en Depeche Mode zijn stukken beter, vooral Stripped is magnifiek, maar die zal het wel afleggen tegen Living in Another World.
0
geplaatst: 8 oktober 2011, 20:37 uur
Arrie schreef:
5-4
5-4
Ik denk het niet. Talk Talk gaat de KO winnen.

6-5
0
geplaatst: 8 oktober 2011, 20:44 uur
7-5
Wat mij betreft wint There Is a Light..., maar Living in Another World kan ik ook heel goed mee leven. Beiden top 100-nummers.
Wat mij betreft wint There Is a Light..., maar Living in Another World kan ik ook heel goed mee leven. Beiden top 100-nummers.

0
geplaatst: 8 oktober 2011, 20:50 uur
Er is een troost. Wie er ook mag winnen, de vier halve finale nummers komen allemaal wel uit de voor mij drie beste albums van 1986.
* denotes required fields.