MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1986

zoeken in:

DjFrankie (moderator)
3-1 vraag me af hoeveel mensen De Boegies – Meh geluisterd hebben

DjFrankie schreef:
vraag me af hoeveel mensen De Boegies – Meh geluisterd hebben

Tja, Lady Nina is ook erg bekend blijkbaar... Zo gaat dat nu eenmaal Frank.

Een van de mindere van TT (wat overigens niet echt slecht is), een kinderkoor helpt daarbij niet echt...

35. David Sylvian - Laughter and Forgetting Vs. Frank Boeijen Groep - De Verzoening

vigil schreef:
(quote)

Tja, Lady Nina is ook erg bekend blijkbaar... Zo gaat dat nu eenmaal Frank.

Een van de mindere van TT, een kinderkoor helpt daarbij niet echt...

Prima nummer van Marillion, maar kan nog niet in de schaduw staan van Talk Talk. En dan nog een van hun betere nummers ook

laat ik ook eens gek doen

0-3

Benno
1-3

Ga je een kop koffie drinken, mis je de Boegies... jammer, hoewel ik niet denk dat mijn stem veel geholpen zou hebben

DjFrankie (moderator)
Benno schreef:
1-3

Ga je een kop koffie drinken, mis je de Boegies... jammer, hoewel ik niet denk dat mijn stem veel geholpen zou hebben

Waren er al 2 geweest Benno

DjFrankie (moderator)
2-3

Ik had hetzelfde, Benno. Was even in een ander topic bezig en dacht dat de volgende battle wel onderhand zou beginnen. Wat blijkt.... alweer ruim 2 battles voorbij

Poeha schreef:
Ik had hetzelfde, Benno. Was even in een ander topic bezig en dacht dat de volgende battle wel onderhand zou beginnen. Wat blijkt.... alweer ruim 2 battles voorbij

Hier ook al De Boegies gemist (we eten om 20:00 uur). Waardeloos dat ze er nu al uit liggen!

Mooi nummer van Boeijen.

2-4

DjFrankie (moderator)
Justus18 schreef:
(quote)

Hier ook al De Boegies gemist (we eten om 20:00 uur). Waardeloos dat ze er nu al uit liggen!

waren al 4 stemmne geweest, valt me sowieso op dat de doorsnee top 40 nummers allemaal doorgaan

Maar dan hadden de boegies toch verloren dus zoveel maakt het niet uit

DjFrankie (moderator)
laxus11 schreef:
Maar dan hadden de boegies toch verloren dus zoveel maakt het niet uit

Kan me niet voorstellen dat iedereen die binnen 2 minuten heeft geluisterd, Sweet Freedom

Kende het nummer al via de Punk Ko en het is wel een leuk nummer maar Sweet Freedom is net wat beter

Helaas Frank, vaak zijn we het eens, maar hier ben ik absoluut voor de "doorsnee top 40 nummers".
Sweet Freedom staat zelfs in mijn favo top 10 allertijden.

De Boegies doldwaze punk uut Grunn klinkt op zich wel lekker, maar daar koop jij niks voor

Niet alles uit de top 40 is slecht hoor

Tuurlijk wel, dat weet je toch?

Stiekem wel ja

DjFrankie (moderator)
Poeha schreef:
Helaas Frank, vaak zijn we het eens, maar hier ben ik absoluut voor de "doorsnee top 40 nummers".
Sweet Freedom staat zelfs in mijn favo top 10 allertijden.

De Boegies doldwaze punk uut Grunn klinkt op zich wel lekker, maar daar koop jij niks voor

Diverse keren live gezien, geweldig

35. David Sylvian - Laughter and Forgetting Vs. Frank Boeijen Groep - De Verzoening

Stand: 3-4

4-4

Laughter and Forgetting Vs. De Verzoening; zo'n loting kan er toch alleen maar uitrollen als Arthur random.org gebruikt

Twee schitterende nummers. Geef het voordeel aan Frank.

4-5

Gast
geplaatst: vandaag om 16:35 uur

geplaatst: vandaag om 16:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.