Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1986
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 20 september 2011, 20:28 uur
3-1 vraag me af hoeveel mensen De Boegies – Meh geluisterd hebben 

0
geplaatst: 20 september 2011, 20:30 uur
Tja, Lady Nina is ook erg bekend blijkbaar... Zo gaat dat nu eenmaal Frank.
Een van de mindere van TT (wat overigens niet echt slecht is), een kinderkoor helpt daarbij niet echt...
0
geplaatst: 20 september 2011, 20:30 uur
35. David Sylvian - Laughter and Forgetting Vs. Frank Boeijen Groep - De Verzoening
0
geplaatst: 20 september 2011, 20:31 uur
vigil schreef:
Een van de mindere van TT, een kinderkoor helpt daarbij niet echt...
(quote)
Een van de mindere van TT, een kinderkoor helpt daarbij niet echt...
Prima nummer van Marillion, maar kan nog niet in de schaduw staan van Talk Talk. En dan nog een van hun betere nummers ook

0
Benno
geplaatst: 20 september 2011, 20:35 uur
1-3
Ga je een kop koffie drinken, mis je de Boegies... jammer, hoewel ik niet denk dat mijn stem veel geholpen zou hebben
Ga je een kop koffie drinken, mis je de Boegies... jammer, hoewel ik niet denk dat mijn stem veel geholpen zou hebben

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 20 september 2011, 20:36 uur
Benno schreef:
1-3
1-3
Waren er al 2 geweest Benno
0
geplaatst: 20 september 2011, 20:36 uur
Ik had hetzelfde, Benno. Was even in een ander topic bezig en dacht dat de volgende battle wel onderhand zou beginnen. Wat blijkt.... alweer ruim 2 battles voorbij 

0
geplaatst: 20 september 2011, 20:39 uur
Poeha schreef:
Ik had hetzelfde, Benno. Was even in een ander topic bezig en dacht dat de volgende battle wel onderhand zou beginnen. Wat blijkt.... alweer ruim 2 battles voorbij
Hier ook al De Boegies gemist (we eten om 20:00 uur). Waardeloos dat ze er nu al uit liggen!
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 20 september 2011, 21:07 uur
Justus18 schreef:
Hier ook al De Boegies gemist (we eten om 20:00 uur). Waardeloos dat ze er nu al uit liggen!
(quote)
waren al 4 stemmne geweest, valt me sowieso op dat de doorsnee top 40 nummers allemaal doorgaan

0
geplaatst: 20 september 2011, 21:08 uur
Maar dan hadden de boegies toch verloren dus zoveel maakt het niet uit 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 20 september 2011, 21:10 uur
Kan me niet voorstellen dat iedereen die binnen 2 minuten heeft geluisterd, Sweet Freedom

0
geplaatst: 20 september 2011, 21:11 uur
Kende het nummer al via de Punk Ko en het is wel een leuk nummer maar Sweet Freedom is net wat beter 

0
geplaatst: 20 september 2011, 21:13 uur
Helaas Frank, vaak zijn we het eens, maar hier ben ik absoluut voor de "doorsnee top 40 nummers".
Sweet Freedom staat zelfs in mijn favo top 10 allertijden.
De Boegies doldwaze punk uut Grunn klinkt op zich wel lekker, maar daar koop jij niks voor
De Boegies doldwaze punk uut Grunn klinkt op zich wel lekker, maar daar koop jij niks voor

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 20 september 2011, 21:22 uur
Poeha schreef:
Helaas Frank, vaak zijn we het eens, maar hier ben ik absoluut voor de "doorsnee top 40 nummers".
Diverse keren live gezien, geweldig

0
geplaatst: 20 september 2011, 21:23 uur
35. David Sylvian - Laughter and Forgetting Vs. Frank Boeijen Groep - De Verzoening
Stand: 3-4
Stand: 3-4
0
geplaatst: 20 september 2011, 21:31 uur
4-4
Laughter and Forgetting Vs. De Verzoening; zo'n loting kan er toch alleen maar uitrollen als Arthur random.org gebruikt
Laughter and Forgetting Vs. De Verzoening; zo'n loting kan er toch alleen maar uitrollen als Arthur random.org gebruikt

0
geplaatst: 20 september 2011, 21:31 uur
Twee schitterende nummers. Geef het voordeel aan Frank.
4-5
4-5
* denotes required fields.