MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Laddercompetitie

zoeken in:
Mag jij 2 keer stemmen chevy? Ik ga ervan uit dat jouw stem naar Petter gaat? Die van mij wel:

1-2

remcodulac schreef:
5-2Volgens mij zit inquestos echt te wachten tot hij er 4-2 van kan maken...
Ik maak er liever 4-5 van...

143. The Roots - You Got Me Vs. 133. Petter - Some Polyphony

1-0

Het is vechten tegen de bierkaai.

hier het nummer op youtube. Ik luister het elke keer als ik stem, puur uit genot. Vooral doen, ook als je tegen stemt.

Helemaal mee eens. Er bestaat nauwelijks betere dance, niet voor niks mijn nominatie.

3-3

Volgens mij is dit al de vierde of vijfde keer op rij dat ik op MuMe tegen You Got Me stem, terwijl ik dat een geweldig nummer vind.

Helaas allebei totaal mijn smaak niet.

3-4 maar

johannesA
4-4

inquestos schreef:
Het is vechten tegen de bierkaai.

hier het nummer op youtube. Ik luister het elke keer als ik stem, puur uit genot. Vooral doen, ook als je tegen stemt.

Ik heb het nummer een tijd geleden veel te vaak gehoord, maar als ik het nu terug hoor, geeft het wel een bepaalde weemoed naar een periode in de dance, net als bv. de Holden remix van The Sky Was Pink, Oxia - Domino en Mathew Jonson - Marionnette. Blijft een geweldig nummer idd...

5-4

144. Pink Floyd - Shine on You Crazy Diamond (Part I-V) - 133. Petter - Some Polyphony

1-0

4-0 helaas kan ie hier niet tegenop

145. Boudewijn de Groot - Verdronken Vlinder - 133. Petter - Some Polyphony

1-0

5-2

En ik vind Some Polyphony echt wel een goed nummer.

146. The Rolling Stones - Sympathy For The Devil vs. 133. Petter - Some Polyphony

0-1 Daar dan!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:59 uur

geplaatst: vandaag om 11:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.