MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Laddercompetitie

zoeken in:
1-1

Ik weet niet of het hiervoor wel goed ging. Zes stemmers en een uitslag van 2-5 klopt niet helemaal. Eigenlijk is het me bij Co, orbit en Ataloona niet echt duidelijk wat ze nou stemmen.

Teunnis schreef:
Ik weet niet of het hiervoor wel goed ging. Zes stemmers en een uitslag van 2-5 klopt niet helemaal. Eigenlijk is het me bij Co, orbit en Ataloona niet echt duidelijk wat ze nou stemmen.

Ik stem op Supertramp en orbit op de Television.

2-4

EDIT: Okee, ik snap hem niet meer

EDIT2: Hier stond "Television - Supertramp: 3-4", maar ik weet niet zeker of dat klopte. Maar met de stem van thelion heeft Supertramp 100% zeker gewonnen, 4-5 of 3-6, maar dat boeit vrij weinig.

En hier staat het dus al 2-4 (want Co Jackso stemt toch in deze battle op Supertramp?)

2-5

107. The Replacements- Alex Chilton vs. 122 Supertramp - School

1-0

106. Loreena McKennit - The Mystic's Dream vs. 122 Supertramp - School

1-0

Hup, Teun!

3-1

Na Bob Seger en Thin Lizzy het slechtste nummer dat Supertramp tot nu toe is tegengekomen. En dan besluiten jullie ineens masaal tegen Supertramp te stemmen

Rare jongen.

Teunnis schreef:
(zul je net zien dat ik dan de enige ben die op Supertramp stemt )

Ik vond je vraagstelling al ietwat retorisch

Ik snap echter nog steeds niet wat jullie zo slecht vinden aan dat nummer van Thin Lizzy.

Mja behoorlijk 13-in-een-dozijn-rock. Niet vervelend, maar ook niet echt boeiend itt het merendeel van de nummers hier.

3-2 Zou belachelijk zijn idd Supertramp hiervan verliest...

3-3 Kan de tussenstand ook even niet meer volgen.

105. Metallica - Fade To Black vs. 122. Supertramp - School

0-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:10 uur

geplaatst: vandaag om 09:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.