Muziek / Muziekgames / Laddercompetitie
zoeken in:
0
geplaatst: 20 november 2011, 23:36 uur
Ik dacht dat we gingen proberen om de ladder wat "beter" te ordenen?
0
geplaatst: 20 november 2011, 23:48 uur
19. De La Soul - Stakes is High vs. 18. The Allman Brothers Band - Ramblin' Man
1-0
1-0
0
geplaatst: 20 november 2011, 23:53 uur
remcodulac schreef:
Ik dacht dat we gingen proberen om de ladder wat "beter" te ordenen?
Het staat iedereen nog altijd vrij om nieuwe nummers te nomineren. Ik dacht dat we gingen proberen om de ladder wat "beter" te ordenen?

0
geplaatst: 20 november 2011, 23:55 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Het staat iedereen nog altijd vrij om nieuwe nummers te nomineren.
Ja, maar toen we nog bezig waren om tot de 150 te komen, zag je al steeds dat mensen graag aanpassingen in de ladder wilden maken (wat overigens ook mocht), zodat ik had verwacht dat men dat nu zeker bij voorkeur zou gaan doen. Maar kennelijk niet.
0
geplaatst: 21 november 2011, 01:22 uur
20. Slint - Good Morning, Captain vs. 18. The Allman Brothers Band - Ramblin' Man
1-0
Moge hij diep, diep dalen.
1-0
Moge hij diep, diep dalen.
0
geplaatst: 21 november 2011, 07:49 uur
remcodulac schreef:
Ja, maar toen we nog bezig waren om tot de 150 te komen, zag je al steeds dat mensen graag aanpassingen in de ladder wilden maken (wat overigens ook mocht), zodat ik had verwacht dat men dat nu zeker bij voorkeur zou gaan doen. Maar kennelijk niet.
(quote)
Het is de keuze voor degene die aan de beurt is. Dus stijgen, dalen of een nieuw nummer.
0
geplaatst: 21 november 2011, 08:16 uur
21. Michael Jackson - Billie Jean vs. 18. The Allman Brothers Band - Ramblin' Man
0
geplaatst: 21 november 2011, 10:01 uur
22. Queen - Innuendo vs. 18. The Allman Brothers Band - Ramblin' Man
1-0
1-0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.