Muziek / Muziekgames / Laddercompetitie
zoeken in:
0
geplaatst: 29 november 2011, 21:58 uur
Gaat verkeerd! Toto was de uitdager (in negatieve zin).
30. Atmosphere - Painting vs. 28. Toto - Hold the Line
1-0
30. Atmosphere - Painting vs. 28. Toto - Hold the Line
1-0
0
geplaatst: 29 november 2011, 21:59 uur
thelion schreef:
Zo'n smily en toch voor Toto stemmen
Dan zal in jouw optiek King Crimson wel
zijn denk ik zo
Hoewel ik graag inconsequent en onredelijk ben, was dit uiteraard gewoon een foutje.. (quote)
Zo'n smily en toch voor Toto stemmen
Dan zal in jouw optiek King Crimson wel
zijn denk ik zo 
2-0
(uitdager is rechts!!!)
0
geplaatst: 29 november 2011, 22:22 uur
Ik vind Hold the line wel een lekker fout nummer, maar toch:
5-2
5-2
0
geplaatst: 29 november 2011, 22:58 uur
chevy93 schreef:
3. Om het stemmen om het stemmen te voorkomen, zou ik graag een nieuwe regel in willen voeren: Zodra de persoon die de vijfde stem plaatst, geen nieuwe battle plaatst en niet aangeeft dat de beurt aan iemand anders is, telt deze stem niet! Er wordt dan dus gewoon doorgespeeld alsof deze stem niet geplaatst is.
3. Om het stemmen om het stemmen te voorkomen, zou ik graag een nieuwe regel in willen voeren: Zodra de persoon die de vijfde stem plaatst, geen nieuwe battle plaatst en niet aangeeft dat de beurt aan iemand anders is, telt deze stem niet! Er wordt dan dus gewoon doorgespeeld alsof deze stem niet geplaatst is.
0
geplaatst: 29 november 2011, 23:07 uur
Ah, ik had niet door dat de battle voorbij was! Ik dacht dat Frank Zappa aan de beurt was, en dat nummer ken ik niet echt (en was iets anders aan het beluisteren)
0
geplaatst: 29 november 2011, 23:15 uur
Toto was de uitdager, Toto verliest (
), dus Toto blijft door met omlaag uitdagen. Negatieve battelaar, dus.. Volgende battle moet dus zijn:
31. Frank Zappa - Willie the Pimp vs. 28. Toto - Hold the Line (negatief uitdager)
1-0
), dus Toto blijft door met omlaag uitdagen. Negatieve battelaar, dus.. Volgende battle moet dus zijn:31. Frank Zappa - Willie the Pimp vs. 28. Toto - Hold the Line (negatief uitdager)
1-0
0
geplaatst: 29 november 2011, 23:20 uur
Jawel, Teunnis wilde Toto omlaag hebben, zette 'm rechts (28) met links de lager geplaatste (King Crimson met 29) Rechts (negatief) uitdager, dus. 

0
geplaatst: 29 november 2011, 23:21 uur
Ah, sorry, nu was ik helemaal in de war. Dus we gaan toch door met Toto (*haalt lijst/nieuwe battle weg*).
0
geplaatst: 29 november 2011, 23:22 uur
Poeha schreef:
Zolang het er dan maar duidelijk bijgezet wordt.
Misschien moeten we het er standaard bij zetten? (zie post?) Zolang het er dan maar duidelijk bijgezet wordt.

0
geplaatst: 29 november 2011, 23:56 uur
32. Portishead - Machine Gun vs 28. Toto - Hold the Libe
0-0
0-0
0
geplaatst: 30 november 2011, 00:08 uur
33. Antony and the Johnsons - Hope There's Someone vs. 28. Toto - Hold the Line
1-0
1-0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.