Muziek / Muziekgames / Laddercompetitie
zoeken in:
0
geplaatst: 11 december 2011, 21:28 uur
140. The Byrds - Eight Miles High vs. 143. Supertramp - Fool's Overture
vs.

0-1, dus.
vs.

0-1, dus.
0
geplaatst: 11 december 2011, 21:43 uur
139. Depeche Mode - Personal Jesus vs. 143. Supertramp - Fool's Overture
0-1
Snelle Sheep...
0-1
Snelle Sheep...
0
geplaatst: 12 december 2011, 09:42 uur
138. Womack & Womack - Teardrops vs. 143. Supertramp - Fool's Overture
0-1
0-1
0
geplaatst: 12 december 2011, 09:43 uur
Nee hoor, ik heb die regel inmiddels al een heleboel keren uitgelegd.
0
geplaatst: 12 december 2011, 09:44 uur
Teunnis heeft hem een paar dagen weer eens geplaatst:
chevy93 schreef:
3. Om het stemmen om het stemmen te voorkomen, zou ik graag een nieuwe regel in willen voeren: Zodra de persoon die de vijfde stem plaatst, geen nieuwe battle plaatst en niet aangeeft dat de beurt aan iemand anders is, telt deze stem niet! Er wordt dan dus gewoon doorgespeeld alsof deze stem niet geplaatst is.
3. Om het stemmen om het stemmen te voorkomen, zou ik graag een nieuwe regel in willen voeren: Zodra de persoon die de vijfde stem plaatst, geen nieuwe battle plaatst en niet aangeeft dat de beurt aan iemand anders is, telt deze stem niet! Er wordt dan dus gewoon doorgespeeld alsof deze stem niet geplaatst is.
Teunnis schreef:
Paranoid Android is nog steeds niet kansloos
Dit heb ik later overigens genuanceerd naar: "Mag men doen alsof die stem niet gespeeld is. Men mag ook de nieuwe battle plaatsen." Dit om te zorgen dat de battles niet te lang duren of stil komen te vallen.Paranoid Android is nog steeds niet kansloos
0
geplaatst: 12 december 2011, 09:48 uur
Wat een domme regel is dat trouwens.
Normaal gezien wint DM gewoon, maar omdat degene met de 5e stem geen nieuwe battle plaatst verliezen ze dus
(ook door jouw stem, chevy??????)
Belachelijk! Er zijn genoeg users die heus wel een nieuwe battle willen plaatsen en eventueel de nieuwe lijst willen plaatsen. Om daar dan zo'n regel aan te verbinden...
Maar ja, jij bent de organisator van dit topic, dus dan moet we ons confirmeren aan de regels van jouw topic, of niet meedoen..dat begrijp ik wel...maar vind het de kromste regel op heel MuMe
In NL geldt het motto: regels zijn regels (alsof iedereen zich daar altjd aan houdt ?!!?)
1-1
Normaal gezien wint DM gewoon, maar omdat degene met de 5e stem geen nieuwe battle plaatst verliezen ze dus
(ook door jouw stem, chevy??????)Belachelijk! Er zijn genoeg users die heus wel een nieuwe battle willen plaatsen en eventueel de nieuwe lijst willen plaatsen. Om daar dan zo'n regel aan te verbinden...
Maar ja, jij bent de organisator van dit topic, dus dan moet we ons confirmeren aan de regels van jouw topic, of niet meedoen..dat begrijp ik wel...maar vind het de kromste regel op heel MuMe

In NL geldt het motto: regels zijn regels (alsof iedereen zich daar altjd aan houdt ?!!?)
1-1
0
geplaatst: 12 december 2011, 10:05 uur
Poeha schreef:
Wat een domme regel is dat trouwens.
(ook door jouw stem, chevy??????)
Belachelijk! Er zijn genoeg users die heus wel een nieuwe battle willen plaatsen en eventueel de nieuwe lijst willen plaatsen. Om daar dan zo'n regel aan te verbinden...
Ik vind het ook jammer dat het zo zou moeten, maar ik stoor me behoorlijk aan al die luie mensen die het gewoon vertikken om normaal met een spelletje mee te doen. Het is heel simpel: geef jij de vijfde stem, plaats jij de volgende battle. Zo simpel is het. Stemmers die alleen maar hun postcount omhoog willen werken, hebben we gewoon niks aan..Wat een domme regel is dat trouwens.
(ook door jouw stem, chevy??????)Belachelijk! Er zijn genoeg users die heus wel een nieuwe battle willen plaatsen en eventueel de nieuwe lijst willen plaatsen. Om daar dan zo'n regel aan te verbinden...

Overigens heb ik deze regel al geïntroduceerd sinds we bij de 150 aangekomen zijn (een aantal weken geleden dus), heb deze al meerdere malen hier geplaatst en heb er nog nooit iemand over horen klagen.
Edit: Bovendien geldt er nog altijd de regel dat na 15 minuten de beurt gaat naar iemand anders. Ik vind het raar dat iemand die wel bereid is de ladder te wijzigen/de nieuwe battle te plaatsen, het werk zou moeten doen van iemand die dit gewoon niet doet. Helemaal als die eerste persoon zich niet eens kan vinden in de uitslag.
0
geplaatst: 12 december 2011, 10:09 uur
Die regel was me dan ook nog niet eerder opgevallen 
Ben dan ook niet 24/7 online.
En ik hoop toch echt niet dat er hier users zijn die voor de postcount gaan.
Zeker niet op een site als deze...Maar als jij die ervaring hebt...zou ik het wel telurstellend vinden van die users.

Ben dan ook niet 24/7 online.
En ik hoop toch echt niet dat er hier users zijn die voor de postcount gaan.
Zeker niet op een site als deze...Maar als jij die ervaring hebt...zou ik het wel telurstellend vinden van die users.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.