MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Laddercompetitie

zoeken in:

48. Pearl Jam - Black - 45. Pavement - Range Life

1-0

johannesA
2-1

49. Kanye West - Runaway - 45. Pavement - Range Life

0-0

Waarom niet? Dat is het toch?

50. Pixies - Where Is My Mind? VS. 45. Pavement - Range Life

1-0

Poeha schreef:
Volgende keer tot 10 tellen, 2 keer ademhalen, en zien dat thelion Poeha's bericht waarschijnlijk helemaal niet had gezien omdat hij vrijwel gelijktijdig postte.
chevy93 schreef:
Ongetwijfeld. Maar het bericht van Poeha staat erboven, dus hij kan het niet gemist hebben. Het "stemmen en daarna op naar het volgende topic zonder na te denken wat ik nou eigenlijk aan het doen ben" is bij sommigen (ik noem geen namen... wie de schoen past, trekken 'm aan ) wel erg hoog. Ach, wat doe je eraan. Ik vond dat 3 jaar geleden al en er verandert helaas niks aan. Geldt overigens overal.

P.S. Ik heb zeker tot 10 geteld, want daar stond eerst heel wat anders.

Zeg wie heeft er hier gequote? Of de quote aangepast, want dat heb ik echt niet gezegd.
Ik kan best eens irritant overkomen, maar dit heb ik zeer zeker niet gezegd.
chevy wel

Hé, die tekst komt me bekend voor

maar chevy heeft wel een puntje wat betreft thelion's blinde postgedrag. (Dus de kans dag thelion dit bericht gaat lezen is toch nihiel. Kan ik net zo goed hele nare dingen over hem gaan zeggen, maar zo ben ik ook weer niet.)

Volgens mij was dat een quote van inquestos.

Edit: en volgens mij ben ik warm

Masimo schreef:
5-3

Waarom zou Pavement moeten dalen?
Ik geef het alleen maar aan om verwarring te voorkomen. Maar ja, het mag best een paar plekken lager staan.

chevy93 schreef:
(quote)
Je mag nog altijd nieuwe nummers inbrengen.
Is wel handig dat de 'slechte' nummers dan eerst onderaan staan. Zodat nieuwe nummers kans maken, en de nummers die er uit gaan het ook verdienen om de lijst te verlaten.

51. Stevie Wonder - Living for the City vs. 45. Pavement - Range Life

1-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:09 uur

geplaatst: vandaag om 22:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.