Muziek / Muziekgames / Laddercompetitie
zoeken in:
0
geplaatst: 21 december 2011, 23:29 uur
50. Pixies - Where Is My Mind? VS. 45. Pavement - Range Life
1-0
1-0
0
geplaatst: 22 december 2011, 00:38 uur
Poeha schreef:
Volgende keer tot 10 tellen, 2 keer ademhalen, en zien dat thelion Poeha's bericht waarschijnlijk helemaal niet had gezien omdat hij vrijwel gelijktijdig postte.
Volgende keer tot 10 tellen, 2 keer ademhalen, en zien dat thelion Poeha's bericht waarschijnlijk helemaal niet had gezien omdat hij vrijwel gelijktijdig postte.
chevy93 schreef:
Ongetwijfeld. Maar het bericht van Poeha staat erboven, dus hij kan het niet gemist hebben. Het "stemmen en daarna op naar het volgende topic zonder na te denken wat ik nou eigenlijk aan het doen ben" is bij sommigen (ik noem geen namen... wie de schoen past, trekken 'm aan
) wel erg hoog. Ach, wat doe je eraan. Ik vond dat 3 jaar geleden al en er verandert helaas niks aan. Geldt overigens overal.
P.S. Ik heb zeker tot 10 geteld, want daar stond eerst heel wat anders.
Ongetwijfeld. Maar het bericht van Poeha staat erboven, dus hij kan het niet gemist hebben. Het "stemmen en daarna op naar het volgende topic zonder na te denken wat ik nou eigenlijk aan het doen ben" is bij sommigen (ik noem geen namen... wie de schoen past, trekken 'm aan
) wel erg hoog. Ach, wat doe je eraan. Ik vond dat 3 jaar geleden al en er verandert helaas niks aan. Geldt overigens overal.P.S. Ik heb zeker tot 10 geteld, want daar stond eerst heel wat anders.
Zeg wie heeft er hier gequote? Of de quote aangepast, want dat heb ik echt niet gezegd.
Ik kan best eens irritant overkomen, maar dit heb ik zeer zeker niet gezegd.
chevy wel

0
geplaatst: 22 december 2011, 00:41 uur
Hé, die tekst komt me bekend voor 
maar chevy heeft wel een puntje wat betreft thelion's blinde postgedrag. (Dus de kans dag thelion dit bericht gaat lezen is toch nihiel. Kan ik net zo goed hele nare dingen over hem gaan zeggen, maar zo ben ik ook weer niet.)

maar chevy heeft wel een puntje wat betreft thelion's blinde postgedrag. (Dus de kans dag thelion dit bericht gaat lezen is toch nihiel. Kan ik net zo goed hele nare dingen over hem gaan zeggen, maar zo ben ik ook weer niet.)
0
geplaatst: 22 december 2011, 00:41 uur
Volgens mij was dat een quote van inquestos.
Edit: en volgens mij ben ik warm
Edit: en volgens mij ben ik warm

0
geplaatst: 22 december 2011, 01:44 uur
Masimo schreef:
5-3
Waarom zou Pavement moeten dalen?
Ik geef het alleen maar aan om verwarring te voorkomen. Maar ja, het mag best een paar plekken lager staan. 5-3
Waarom zou Pavement moeten dalen?
chevy93 schreef:
Is wel handig dat de 'slechte' nummers dan eerst onderaan staan. Zodat nieuwe nummers kans maken, en de nummers die er uit gaan het ook verdienen om de lijst te verlaten.(quote)
Je mag nog altijd nieuwe nummers inbrengen.
0
geplaatst: 22 december 2011, 02:57 uur
51. Stevie Wonder - Living for the City vs. 45. Pavement - Range Life
1-0
1-0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.