MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Commerciële Jaren 70 KO

zoeken in:

Wat een enorme anticlimax na al die spannende battles eerder

Ja zeg dat wel, vond het wel een verassing dat Radar Love van Child In Time Heeft gewonnen

Anti-climax wat de stand betreft ja. In de Knock-out singles finale van 1978 finale had Kate Bush met de Sultans of Swing van de Dire Straits aanzienlijk meer moeite. Die won zij uiteindelijk met 12-10 dankzij mijn 12e stem voor Kate.

En Radar Love haalde in de KO Songs 1973 niet eens de kwartfinale. Wel moet opgemerkt worden dat het nummer verloor tegen Tubular Bells, de nummer twee van dat jaar.

Co wil het nog spannend maken

And we have a winner

(afbeelding)

En terecht. Op naar de Jaren 80

Kate staat op woeste hoogte bovenaan!

Ben nu bezig met loten van de jaren 80 Ko dus die zien jullie morgen denk ik wel verschijnen

Casartelli (moderator)
laxus11 schreef:
Ben nu bezig met loten van de jaren 80 Ko dus die zien jullie morgen denk ik wel verschijnen

Ja, 't duurt even he, zo'n bak met 1024 lootjes...

Jep zeg dat wel

Al hoefden we voor de winnaar al die moeite niet te doen (Kate Bush lag erg voor de hand), ik vond het een erg leuke KO, vooral omdat ik de liedjes nu eens niet steeds eerst moest beluisteren (want al ruim bekend).

Ben benieuwd naar de jaren 80!

Ik hoop alleen dat we de jaren '60 ook gaan doen. En dan kijken hoeveel procent van de nummers bestaan uit Beatles-nummers

Die gaan we na de jaren 80 Ko doen Arthur

Geweldige winnaar, dit was een prima KO.

Leuke KO inderdaad, op naar de jaren '80!

Helaas de finale gemist, maar terechte winnaar (al was Duncan Brown mijn favoriet van de vier halve finalisten).

Genoten van deze KO. Vooral heel veel jeugdherinneringen opgehaald.
Dank voor de organisatie, Laxus

Leuke KO, prima winnaar, laxus bedankt...

Helaas de ontknoping gemist maar prima winnaar waar ik erg goed mee kan leven! Ik kijk al uit naar de 80's editie want daar komen natuurlijk pas de echte knallers

Kwamen in deze KO dan geen echte knallers, vigil? Wat mij betreft heel wat. In de eerste ronde had je zowel prachtsongs als vergane meligheid, in de jaren '80 zal het niet anders zijn.

Jammer dat ik de finales gemist heb, maar ik heb veel plezier beleefd aan deze K.O. De extra waarde zat hem in de jeugdherinneringen. Dat zal met '80's en '60's helaas iets minder zijn.
Hartelijk dank, Laxus

Gor
Was leuk. Ik heb niet veel met de 80's geloof ik, ik zie wel.

Radar Love wint eerst van Child In Time om vervolgens 2-12 te verliezen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:21 uur

geplaatst: vandaag om 20:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.